Ik heb een pagina met daarop een user control en webgrid geplaats.
Deze user control zorgt voor de paginering van de webgrid.
In de page_load van de user control creeer ik dynamisch de buttons voor de paginering.
Aan de paginering van de webgrid meot je denken aan bijv de buttons : <<....1 2 3 ... >>
Als ik nu bijv op button 3 klik,
komt men
1. eerst in de pageload van webform.aspx
2. in de pageload van de user control
3. in de click event van de button (hier wordt huidige pagina opgehoogd)
Dit heeft tot gevolgd dat als men op de buttons klikt er de 1e keer niets gebeurd en de 2e keer pas de buttons worden aangepast (dan is namelijk het paginanummer pas aangepast , vanwege de 1e click event)
Als ik nu de buttons opnieuw zou creeeren bij de buttonclick, gaat het wel goed, maar dit zorgt ervoor dat de volgende buttonclick niet wordt afgevangen (moet namelijk in page_load gebeuren)
Hoe los ik dit probleem op ?
Deze user control zorgt voor de paginering van de webgrid.
In de page_load van de user control creeer ik dynamisch de buttons voor de paginering.
Aan de paginering van de webgrid meot je denken aan bijv de buttons : <<....1 2 3 ... >>
Als ik nu bijv op button 3 klik,
komt men
1. eerst in de pageload van webform.aspx
2. in de pageload van de user control
3. in de click event van de button (hier wordt huidige pagina opgehoogd)
Dit heeft tot gevolgd dat als men op de buttons klikt er de 1e keer niets gebeurd en de 2e keer pas de buttons worden aangepast (dan is namelijk het paginanummer pas aangepast , vanwege de 1e click event)
Als ik nu de buttons opnieuw zou creeeren bij de buttonclick, gaat het wel goed, maar dit zorgt ervoor dat de volgende buttonclick niet wordt afgevangen (moet namelijk in page_load gebeuren)
Hoe los ik dit probleem op ?