Nokia 2650
De nokia 2650 is een budget phone met een apart design. Opvallende punten zijn de ledalarmen, het ver uitvouwbaar design (strandstoel). Deze telefoon heeft geen extra communicatiemiddelen zoals IR, wifi etc. De simkaart zit niet zoals gebruikelijk achter de batterij maar kan men aan de zijkant insteken.
Review mobile-burn: http://www.mobileburn.com...jsp?Id=766&source=BROWSER

Ikzelf ben in het bezit van de bruine versie. Ik heb deze telefoon uitgekozen omdat ik weer terug wou naar de Nokia (heb een Sagem gehad en een 3310). Met mijn studentenbudget heb ik de keuze kunnen maken uit deze en de 2600. De 2600 heeft een kortere standby tijd een geen Wap mogelijkheden. Daarom was de keuze snel gemaakt.
Over de telefoon zelf is niet veel te vinden, maar de meningen zijn verdeeld. Voor 125 euro verwacht ik geen camera en allerlei poespas. Het uiterlijk is apart, ikzelf vind het een erg mooie telefoon. De toetsen typen lekker en zijn vergelijkbaar met de 3100.
De telefoon is makkelijk te bedienen en de menustructuur is simpel en goed te begrijpen. Het scherm is van de 40 series en heeft 128x128 pixels en 4096. Een beter scherm zou de prijs flink doen stijgen en zonder camera is dit toch geen must.
Al met al een goede investering voor de mensen met een krappe beurs!
De nokia 2650 is een budget phone met een apart design. Opvallende punten zijn de ledalarmen, het ver uitvouwbaar design (strandstoel). Deze telefoon heeft geen extra communicatiemiddelen zoals IR, wifi etc. De simkaart zit niet zoals gebruikelijk achter de batterij maar kan men aan de zijkant insteken.
De Nokia 2650 is een compacte gesofisticeerde telefoon met een modieus vouwdesign. Geef je communicatie kleur met LED-alarmen, een 4096-kleurendisplay en downloadbare achtergronden en kleurmotieven naargelang van je smaak.
Beheer je tijd met agendanotities en alarmen. Verstuur en ontvang visitekaartjes met foto's van je professionele contacten, via SMS of MMS. Je contactenlijst biedt trouwens plaats voor 256 contacten, met elk maximum 5 items.
Dankzij de browser-functionaliteit via GPRS betaal je enkel voor wat je downloadt - zoals de nieuwste Java™-toepassingen om je maximale doeltreffendheid te verzekeren.
- Netwerk: GSM 900/1800
- Afmetingen: 85 x 46 x 23mm
- Gewicht: 96 gram
- Display: 4096 kleuren
- Resolutie: 128x128 pixels
- Ringtone: Pholyphonic 4 kanaals, monophonic
- Trilalarm: Ja
- Telefoonboek: 256x5, foto call
- Call Records: 10 gebeld, 10 ontvangen, 10 gemist
- GPRS: Class 4
- Data snelheid: 24 - 36 kbps
- Klok
- Alarm
- Agenda
- Rekenmachine
- Valuta omzetter
- xHTML browser
- WAP 1.2.1
- Java
- T9
- Games: 3 voorgeinstalleerd Soccer, Bounce, Water Rapids
- Batterij: Li-Ion 760 mAh
- Standby tijd: 300 uur
- Gesprektijd: tot 3 uur
- Verkrijgbaar in de kleuren: Zilver, Rood en Bruin
- Richtprijs: 125 euro
Review mobile-burn: http://www.mobileburn.com...jsp?Id=766&source=BROWSER

Ikzelf ben in het bezit van de bruine versie. Ik heb deze telefoon uitgekozen omdat ik weer terug wou naar de Nokia (heb een Sagem gehad en een 3310). Met mijn studentenbudget heb ik de keuze kunnen maken uit deze en de 2600. De 2600 heeft een kortere standby tijd een geen Wap mogelijkheden. Daarom was de keuze snel gemaakt.
Over de telefoon zelf is niet veel te vinden, maar de meningen zijn verdeeld. Voor 125 euro verwacht ik geen camera en allerlei poespas. Het uiterlijk is apart, ikzelf vind het een erg mooie telefoon. De toetsen typen lekker en zijn vergelijkbaar met de 3100.
De telefoon is makkelijk te bedienen en de menustructuur is simpel en goed te begrijpen. Het scherm is van de 40 series en heeft 128x128 pixels en 4096. Een beter scherm zou de prijs flink doen stijgen en zonder camera is dit toch geen must.
Al met al een goede investering voor de mensen met een krappe beurs!
[ Voor 9% gewijzigd door wine op 16-02-2006 16:41 ]