paperclip outlook express verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wie kan me hiermee helpen..

Al flink op zoek geweest op internet, maar ik kan nog geen oplossing vinden.

In het voorbeeldvenster van outlook express zit normaal als er een bijlage aan de mail zit een paperclip. Die is nu echter verdwenen. Hoe krijg ik die terug? :?

De bijlage is wel op andere manieren te openen. Maar die paperclip vind ik normaliter wel handig.

Mogelijke oorzaak van het probleem zou kunnen zijn dat ik sinds kort op mijn engelstalige xp professional een nederlandse vertaling heb gezet. (dus alleen de taal veranderd. niet een complete nederlandse xp update)

Verwijderd

Kijk eens of bij tabblad beveiliging in extra > opties , Opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan aangevinkt staat?

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:13:
Kijk eens of bij tabblad beveiliging in extra > opties , Opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan aangevinkt staat?
Nope al gechecked... Dit is niet de veroorzaker van het probleem.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Outlook Express en Windows? Zoiezo is OE software, en hoort dus in Software Algemeen.

WOS > SA

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dergelijke problemen zijn een jaar of wat geleden ook vaak opgetreden bij bokkende virusscanners, kijk daar even naar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)