Toon posts:

Een uiterst irritant Kazaa Lite probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw hier maar laat ik maar meteen met de deur in huis vallen... ;)

Wij hebben tuis drie pc's aangesloten op het internet ( @Home ) Op elke van deze pc's gebuiken we Kazaa Lite, soms word de laatst gereleasde 2.4.3 versie gebruikt, maar als deze weer eens niet te vinden is op het internet na een format C:, word er soms ook voor de nieuwere kazaa lite : Resurection gekozen. De normale kablaargh :r ( lees : kazaa ) wordt niet gebruikt vanwege de spyware/trojans en andere onzin.

^
|

Dit even om wat duidelijkheid te schetsen omtrend de gebruikte software

Nu hebben we last van het volgende probleem : Kazaa Lite ( resuurection ) maken simpel weg
GEEN verbinding met het kazaa lite netwerk... :/ :? 8)7
Terwijl ze vanaf het begin van het gebruik van Kazaa Lite dat altijd hebben gedaan, en dan zijn er wel wat jaartjes hoor. Ik pieker me elke dag weer suf, wat kan het nu zijn?
Is het @Home? ( breedband )
Is het de Router? : Sweex Broadband Router :r :X bagger merk dus, maar dat zullen jullie ook wel weten.

Kazaa lite ( resurection of hoe je het ook maar schrijft... ) maken dus absoluut geen verbinding, terwijl he internet het pefect doet.

Kan iemand mij helpen? alvast bedankt! 8)7

Verwijderd

Poorten open?

offtopic:
met kazaa kreeg ik allemaal van die brakke liedjes, vol met fouten oid

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 16:29 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je de juiste poortjes wel openstaan op je router?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Bij gebruik van Kazaa Lite Resurrection dient wel de de "normale" Kazaa geïnstalleerd te zijn. Ditzelfde probleem is mij namelijk ook al eens overkomen, destijds eerste de "normale" versie van Kazaa geïnstalleerd en daarna Kazaa Lite eroiver weg. Voila probleem weg.

Suc6

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 22:52
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:14:
Bij gebruik van Kazaa Lite Resurrection dient wel de de "normale" Kazaa geïnstalleerd te zijn. Ditzelfde probleem is mij namelijk ook al eens overkomen, destijds eerste de "normale" versie van Kazaa geïnstalleerd en daarna Kazaa Lite eroiver weg. Voila probleem weg.

Suc6
Nee, dat is handig, krijg je alsnog alle spyware, waarvoor denk je dat ze "lite" hebben bedacht. Dat is niet voor niets. Er zijn trouwens genoeg andere alternatieven voor kazaa, maar mocht je liever bij kazaa blijven, dan zou ik toch maar kazaa lite ++ op gaan zoeken.

kan je later resurection eroverheen zetten, mocht dat nodig zijn

Verwijderd

Probeer 's bij options 'supernodes' te selecteren en druk eens op dat witte vlak met rood kruisje.
Dan gaat ie autoconnecten en misschien lukt het dan wel

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

er is ook een regfix voor dit probleem te vinden. Die zat bij mijn versie :)
geen idee wat het is, want ik zit direct achter internet zonder router en/of poorten gedoe en ik had het probleem ook

Verwijderd

Topicstarter
harterlijk bedankt allemaal voor de replies ik zal ze allemaal uitproberen _/-\o_

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29
Heb je toevallig sp2 geinstalleerd, en had je deze voorheen niet?

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Bearshare is naar mijn mening beter dan Kazaa:

www.bearshare.com

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
en dc++ is naar mijn menig beter dan Bearshare :p
maar dat is offtopic

Lijkt mij een probleem met je router... heb je al ooit kunnen verbinding maken met Kazaa Lite Resurrection? Indien neit, dan ligt het probleem wrs daar nietwaar? Gewoon blijven zoeken naar die oude kazaa lite :)
Pagina: 1