Hallo,
Ik ben nieuw hier maar laat ik maar meteen met de deur in huis vallen...
Wij hebben tuis drie pc's aangesloten op het internet ( @Home ) Op elke van deze pc's gebuiken we Kazaa Lite, soms word de laatst gereleasde 2.4.3 versie gebruikt, maar als deze weer eens niet te vinden is op het internet na een format C:, word er soms ook voor de nieuwere kazaa lite : Resurection gekozen. De normale kablaargh
( lees : kazaa ) wordt niet gebruikt vanwege de spyware/trojans en andere onzin.
^
|
Dit even om wat duidelijkheid te schetsen omtrend de gebruikte software
Nu hebben we last van het volgende probleem : Kazaa Lite ( resuurection ) maken simpel weg
GEEN verbinding met het kazaa lite netwerk...
Terwijl ze vanaf het begin van het gebruik van Kazaa Lite dat altijd hebben gedaan, en dan zijn er wel wat jaartjes hoor. Ik pieker me elke dag weer suf, wat kan het nu zijn?
Is het @Home? ( breedband )
Is het de Router? : Sweex Broadband Router
bagger merk dus, maar dat zullen jullie ook wel weten.
Kazaa lite ( resurection of hoe je het ook maar schrijft... ) maken dus absoluut geen verbinding, terwijl he internet het pefect doet.
Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!
Ik ben nieuw hier maar laat ik maar meteen met de deur in huis vallen...
Wij hebben tuis drie pc's aangesloten op het internet ( @Home ) Op elke van deze pc's gebuiken we Kazaa Lite, soms word de laatst gereleasde 2.4.3 versie gebruikt, maar als deze weer eens niet te vinden is op het internet na een format C:, word er soms ook voor de nieuwere kazaa lite : Resurection gekozen. De normale kablaargh
^
|
Dit even om wat duidelijkheid te schetsen omtrend de gebruikte software
Nu hebben we last van het volgende probleem : Kazaa Lite ( resuurection ) maken simpel weg
GEEN verbinding met het kazaa lite netwerk...
Terwijl ze vanaf het begin van het gebruik van Kazaa Lite dat altijd hebben gedaan, en dan zijn er wel wat jaartjes hoor. Ik pieker me elke dag weer suf, wat kan het nu zijn?
Is het @Home? ( breedband )
Is het de Router? : Sweex Broadband Router
Kazaa lite ( resurection of hoe je het ook maar schrijft... ) maken dus absoluut geen verbinding, terwijl he internet het pefect doet.
Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!