Toon posts:

Waar XFX 6800LE kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ze deze kaart WEL binnen hebben (voor minder dan 225 euro excl. verzending naar België)?

Kheb al enorm veel mailtjes gestuurd overal rond (ook naar de pricewatch winkels) maar ofwel hebben ze geen, ofwel versturen ze niet naar belgië, ofwel antwoorden ze gewoon niet, ofwel kosten ze extreem veel (hier in België, Zuid-West-Vlaanderen heb ik ze nog niet onder de 300 euro incl. btw gevonden, idem voor een 9800 pro)

En indien niet: zijn er nog zo van die kaartjes die goedkoop zijn en waarvan je zo'n pipelines kan unlocken?

tnx

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:43

XanderDrake

Build the future!

hehe tja, misschien moet je eens overwegen om een stapje over de grens te nemen ;).

Ikzelf woon in Breda, dat is een steenworp van de grens. Ik heb 3 weken geleden een XFX gekocht bij de Paradigit, voor 199€. Ze hebben er volgens mij nog, ze hadden er nog iets van 60 op het hoofdkantoor, maar bel ze even om het zeker te weten. Je kan ze er ook bestellen voor de aangegeven prijs. Telefoon nummer staat op www.paradigit.nl.
Als ze daar niet beschikbaar zijn, kan je nog naar de Mycom (www.mycom.nl) of Vobis (www.vobis.nl) gaan.

succes!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

asci filiaal in assen even kan em wel leveren moet je ze even bellen of ze naar belgie kunnen sturen. meestal doen ze dat wel.

voor info check: http://www.asci.nl

Verwijderd

Topicstarter
kheb gebeld naar asci en daar hebben ze hem voor 236.8 euro (toch nog een stuk goedkoper dan hier in de buurt ;))
Maar ze wisten wel niet wat de verzendingskosten bedragen naar Belgie, maar die vriendelijke man aan de telefoon had onlangs een kaart naar Amerika verstuurd, en dat was maar 12 euro (dus zal wel minder zijn naar het buurlandje)

Weet iemand hoeveel je meer betaalt als het via "rembours" gebeurt? (betalen aan de postbode)

En tenslotte nog 1 vraagje: de meeste LE kaartjes die je vind op internet zijn "bulk" kaartjes. Deze zijn dus zonder andere "gadgets" bij (ik hoef die verouderde cd-roms toch niet ;)) maar waar ik me wel zorgen om maak is dat sommige winkels kaarten verkopen met een soort "garantie dat het unlocken lukt".
Kan het dan niet zijn dat ze dit doen door de bulkkaartjes (die gewoon in een antistatischzakje zitten ofzo) te testen en dan terug de gewone bios terugzetten? (dus als je een bulk koopt dat je veel meer kans hebt dat je nix kan unlocken?)
Of is dit zakje toch op de een of andere manier degelijk "verzegeld" zodat je zeker weet dat je een eerlijke kans maakt op unlock-slagen?

btw: bedankt voor de antwoorden :)

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:55:

En tenslotte nog 1 vraagje: de meeste LE kaartjes die je vind op internet zijn "bulk" kaartjes. Deze zijn dus zonder andere "gadgets" bij (ik hoef die verouderde cd-roms toch niet ;)) maar waar ik me wel zorgen om maak is dat sommige winkels kaarten verkopen met een soort "garantie dat het unlocken lukt".
Kan het dan niet zijn dat ze dit doen door de bulkkaartjes (die gewoon in een antistatischzakje zitten ofzo) te testen en dan terug de gewone bios terugzetten? (dus als je een bulk koopt dat je veel meer kans hebt dat je nix kan unlocken?)
Of is dit zakje toch op de een of andere manier degelijk "verzegeld" zodat je zeker weet dat je een eerlijke kans maakt op unlock-slagen?
Officieel horen de producten netjes verpakt te zijn. Ik denk ook niet dat ze de moeite nemen om alle kaarten stuk voor stuk te controlleren. Je hebt er 1 of je hebt er geen een. Dat is het eigenlijk. Een vriend van mij heeft ook een XFX6800LE gekocht voor 255 euro ofzo(paar maanden geleden al). Hij kon bijna alle pipelines goed open krijgen. Ik meen dat hij er nu 12 open had staan. Iig ik denk niet dat ze kunnen garanderen of het unlocken werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door IJnte op 06-01-2005 18:01 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:26
Onder rembours is vaak zo een 4/5 eurootjes meer.
Over die lagere unlockkans, tja je het lijkt mij dat je dus niet een gewone bulk bij een shop moet bestellen die daarnaast ook gegarandeerde kaartjes aanbiedt, dan krijg je bijna zeker een 8-pipes. Bij een zaak die dat niet doet heb je geen probleem, zij krijgen hun kaarten van de groothandel, en niet van andere winkels die gegarandeerde exemplaren verkopen.
Pagina: 1