Toon posts:

spring framework - aop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu al wat gelezen over aspect oriented programming maar ik ben nog niet echt goed mee met het concept ik zou het eerst eens moeten zien in code, nu ik heb gelezen over het spring framework, heeft er al iemand ervaring mee, zo ja wat zijn de indrukken en wat vindt u er beter aan

thx
Tom

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

AOP en Spring is zoiets als quantum mechanica en relitaviteits theorie, beide werken, kloppen, zijn goed en handig, maar ze hebben bijna niks met elkaar te maken behalve dat beide iets met Java te maken hebben

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Topicstarter
nochtans ik las dat spring dat implementeerde die aop techniek

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Macros schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:24:
AOP en Spring is zoiets als quantum mechanica en relitaviteits theorie, beide werken, kloppen, zijn goed en handig, maar ze hebben bijna niks met elkaar te maken behalve dat beide iets met Java te maken hebben
http://www.springframework.org/docs/reference/aop.html

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:05:
ik heb nu al wat gelezen over aspect oriented programming maar ik ben nog niet echt goed mee met het concept ik zou het eerst eens moeten zien in code, nu ik heb gelezen over het spring framework, heeft er al iemand ervaring mee, zo ja wat zijn de indrukken en wat vindt u er beter aan
Voor AOP zou ik eerst ff kijken naar een AspectJ tutorial (op Javaworld staan ze wel). Als je dat goed in de gaten hebt kun je kijken naar AOP in Spring.