Toon posts:

RX600 pro 128PCIE, tv en scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,
Ik heb een abit RX600 pro 128PCIE videokaart in m'n pc hangen, waar nu
op de normale vga poort een standaard monitor op aangesloten is en op
de s-video poort een TV.
Het is nu wel mogelijk om op de monitor en de pc tegelijkertijd hetzelfde beeld te krijgen,
behalve als er een film wordt afgespeeld, dat is het alleen mogelijk om de film op 1 toestel
te zien, let wel, de XP omgeving is zichtbaar, mediaplayer ook, behalve de film, dat is een zwart
venster. Is dit te verhelpen? Tips zijn welkom!
Thanx
Bart

Verwijderd

In Cataclyst Control Center is d'r een zgn. Theater mode in te stellen.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Dit heeft te maken met de overlay, gok ik zo (was bij mij ook). Je moet in windows media player gaan naar:

tools -> options -> performance -> advanced

Hier vink je uit:

use overlays

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
GambitRS, heb ik geprobeerd, zonder resultaat
CABAL, waar kan ik dat vinden?
Als ik een ander prog gebruik, dan kan ik echter wel video zien op de beiden schermen.
Mediaplayer probleem dus.

Verwijderd

Dat is mogelijk, maar daar benadeel je je video performance mee, en het is een oplossing die alleen werkt in Windows Media Player. In de Video Driver, in dit geval dus Cataclyst Control Center, kun je in in de categorie video (uitschuiven), en dan Theater Mode, in de sectie "overlay display in clone mode" de functie "same on all" aanzetten.

Verwijderd

Dit heeft te maken met het feit dat dergelijke videostreams (Ik geloof Directshow) alleen op het primary display device getoont wordt.
Je moet dus je televisie (of op welk apparaat je dan ook de video wil zien) instellen als primary device, dit kan meestal met het bijgeleverde besturingsprogramma van de fabrikant.

Bram

Verwijderd

Topicstarter
GambitRS, u had gelijk, ik moest het uivinken op video acceleration en niet onder dvd video.
Nu werkt het wel!
thanx
Bart
Pagina: 1