Toon posts:

Stille fan verglijkbaar met coolermaster...

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de coolermaster dp5-6h51 op mijn duron 800 zitten en aangezien hij niet wil oc'en en toch maar 36c blijft met }:O dacht ik eraan om een stille koeler te kopen die niet veel slechter koelt. Ik weet dat ik eigenlijk de search moet gebruiken alleen daar gaat het meestal niet zozeer om het geluid :z dus vandaar deze topic.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb nu zelf ook die Coolermaster op mijn T-Bird zitten en ik vind hem nou niet echt een verschrikkelijke herrie maken (hij is vrij stil zelfs >:) ) ... kun je niet gewoon de fan op 7Volt laten lopen? Scheelt een hoop in geluid en het zal waarschijnlijk nog ruim voldoende koelen ... (tip: 7V is het rode draadje op geel en het zwarte draadje op rood (8> ) .

Suc6.

PC Specs

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 09:54

BertV

Handgemaakt

Ik heb dezelfde cooler, denk dat je die temp haalt danzij de toch niet lawaaierige coolermaster!

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ik heb sinds gister de dp5-6h11 en ik vindt hem stil. mijn voeding en mij hd maken meer lawaai.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HD hoor je neit en voor mijn voeding zoek ik ook al een andere fan alleen die coolermaster kan ik niet echt stil noemen... :z

Ik zat zelf te denken aan de 'Silent Systems socket A' koeler van informatique alleen weet ik niet of die mijn duron 800 een beetje koel zal laten lopen? En aangezien ik niet kan oc'en probeer ik mijn kassie maar lekker stil te maken. ;)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

'k had ook een coolermaster... nu een spire... is vele malen stiller (typenrs weet ik nie)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1