Ik heb vandaag het Doe-het-zelf pakket voor ADSL van Speedlinq ontvangen , op de bijgeleverde cd-rom staat een stap voor stap installatiegids , voor de installatie moet ik verschillende draden bij het IS/RA punt doorknippen en weer ergens anders op aansluiten , nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om de telfoonlijn die nu achterin mijn telfoon zit eruit te halen en die direct in de splitter te doen , zo hoef ik niks te doen bij mijn ISRA punt en is mijn splitter aangesloten op de telfoonlijn , is dit uberhaupt mogelijk dat je voor ADSL niks met je IS/RA punt hoeft te doen , ik ben namelijk niet zo heel technisch..
als je maar 1 telefoontoestel hebt gaat dit hoogstwaarschijnlijk prima werken.
Gewoon even proberen ......
Gewoon even proberen ......
Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip
Ik heb inderdaad maar 1 vast telefoon toestel in huis .
De splitter moet VOOR enige andere telefoniezaken. Als je maar 1 telefoon hebt is dit natuurlijk ook goed dus 
De reden dat men zegt dat het bij de isra moet is omdat je daar met 100% zekerheid kunt zeggen of je het voor enige aftakking installeerd.
En anders heb je toch wel een huisgenoot / broer / vader / buurman / vriend / kennis (m/v) die wel technisch is? Zo heel technisch hoef je niet te zijn om die splitter aan te kunnen sluiten
De reden dat men zegt dat het bij de isra moet is omdat je daar met 100% zekerheid kunt zeggen of je het voor enige aftakking installeerd.
En anders heb je toch wel een huisgenoot / broer / vader / buurman / vriend / kennis (m/v) die wel technisch is? Zo heel technisch hoef je niet te zijn om die splitter aan te kunnen sluiten
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Bedankt voor de tip paul .
[ Voor 46% gewijzigd door Ruzz321 op 06-01-2005 15:21 ]
Gebruik eens de zoekfunctie. Daarnaast heb je nu 3(!) topics over vrijwel hetzelfde onderwerp gestart, en dat is uiteraard niet de bedoeling.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()