Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Vooral foto 16 vind ik persoonlijk erg gaaf.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
lekker veel diagonale lijnen.
ik hou er wel van. tja, het kleurgebruik is soms wat flets, maar stoort me niet echt.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Al je andere foto's (met uitzondering van die hond, das weer wel een leuke foto
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Foto 2: Fletse kleuren, wel een mooi wolkendek. Ook spijtig van die roze "kanonsdeksel"
Foto 3: Zeker een mooi uitzicht, alleen is deze foto maar weer eens het bewijs dat de mens de natuur weer eens bevuild. Jammer van die hoogspanningsleiding. Ook in deze foto weer eens fletse kleuren, maar dit stoort mij eigenlijk niet, het heeft iets sprookjesachtig!
Foto 4: Dit vinfd ik één van de beste, zo niet de beste, de zon valt prachtig in op de muur, maar het is weer jammer dat we weer net de vele buildings rechtsonder zien.
Foto 5: Typisch Dover, Engelse vlag en dan die pier! De foto wordt afgemaakt door de ondergaande zon in de zee.
Foto 6: Typische vakantiefoto, maar meer niet. Mooie herrinering laten we zeggen!
Foto 7: Mooie vlag
Foto 8-9-10: Dit zijn echt de vakantiekiekjes, spijtig dat de persoon in paars op foto 10 wegkijkt en met zijn/haar
Foto 11-12: Ik zou gaan voor de twaalf, de compositie is iets boeiender
Foto 13-15-16-21: Het moderne aspect, vind ik minder boeiend aan een stad als Dover, maar ja wie ben ik
Foto 17-18: DIT is Dover, spijtig van de fletse kleuren, maar ik denk dat daar met Photoshop wel iets aan te doen is met Levels en contrast/brightness
Foto 19: Wow, ik sta er versteld van hoe groot die pijlers eigenlijk wel zijn, mooie familiefoto
Foto 14-20: Vind ik persoonlijk niet echt boeiend, Ik heb een hekel aan steenstranden
Foto 2: Mooie hond, ik heb hier thuis een St-Bernard.
Oei, wat een stuk lectuur
BLU3_VV
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Deze zonder dat ik de lucht appart bewerkt heb
En deze waarbij ik de lucht wel appart bewerkt heb.
Alles is aangepast met Levels en Brightness/Contrast. In de tweede zitten wel enkele kleine foutjes, Heb de lucht niet juist geselecteerd
Edit:
Kon er niet genoeg van krijgen
Wat heb ik hier gedaan:
- Ik ben begonnen met die palen op de achtergrond te verwijderen
- Dan heb ik die vogel vergrot, vond em mooi, maar net iets te ver staan, dit resulteerde wel in zichtbare pixels, Mrja... He's so cute
- Dan een beetje met levels en contrast gespeeld, maar ik moet je weer gelijkgeven, ik denk niet dat hier nog iets heel goed van te maken valt
[ Voor 31% gewijzigd door vladje op 07-01-2005 16:44 ]
BLU3_VV
Ik moet zeggen Vladje je maakt er wel iets heel erg surrealistisch iets van maar toch heeft het wat.

[ Voor 6% gewijzigd door Frogmen op 07-01-2005 20:32 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Zal vooral komen door het rode object dat mooi contrast levert voor de lucht.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik heb enkel het contrast verhoogd en er een zwarte kader rond gezet om de kleuren nog beter te laten uitkomem
Oké, hier komt ie dan
BLU3_VV
|>
Eigenlijk zou je alle bewerkingen van photoshop die je gedaan hebt moeten kunnen bewaren en als listing kunnen posten lijkt mij erg leerzaam.
Verwijderd
Misschien komt het door je nabewerkingen, maar ik vind het niets op deze manier.
Foto 19 is mijn favoriet, hoewel de voorgrond me niet helemaal zint.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 19:19 ]
Helemaal gelijk heb je, zelf ken ik photoshop ook nog lang niet door en door, maar oefening baart ook hier weer kunst. Eén tip die ik voor je heb: durf bij fotoshop na je alle filter en wat nog allemaal op de foto afgevuurd hebt, eens helemaal opnieuw te beginnen en vergelijk dan de twee resultaten, soms heb je bij het tweede exemplaar meer geluk dat je met het goede tooltje eerst begonnen bent!Frogmen schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:56:
... Er is nog zoveel te leren in Photoshop, soms is het denk ik ook wel bepalend waarmee ben je begonnen...
BLU3_VV