Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zit een beetje met een dilemma.
Ik wil een nieuwe PDA gaan kopen, waarschijnlijk de iPaq 2210, maar ik weet niet wat ik het beste kan doen, tweedehands (vaak een stuk goedkoper) of nieuw.

Nu heb ik een site gevonden, www.ipaqparts.nl die ook 2ehands devices aanbied met 3 maanden garantie, voor 285 euro, maar ook nieuwe voor 300+ euro (weet het even niet uit mn hoofd mara dat doet er ook niet echt toe). De garantie is wel van de winkel zelf en niet van HP. Maar ik weet dus niet of het verstandig is om een PDA te kopen zonder fabrieksgarantie...

Kan iemand hier wat meer over zeggen?

Dankuwel ;)

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Als je zoveel geld wilt uitgeven... kun je beter een nieuwe kopen!
1: Langer garantie
2: Veel kleinere kans dat er iets mis mee is
3: Geen beschadigingen

En vind je de nieuwprijs van een ipaq 2210 toch te duur, dan zou ik kijken naar andere alternatieven.

Kijk maar eens op pdashop.nl (daar staat 2210 voor 347 euro), die hebben meerdere merken!

edit:

Hier is maar een verschil van 62 euro... dan heb je wel 1 jaar garantie!

[ Voor 12% gewijzigd door steffex op 06-01-2005 14:59 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

Ik zou zelf huiverig zijn voor een 2e handse (accu is vaak rot, en je weet... accu leeg --> alles foetsie)

ikzelf heb een Asus MyPal A620BT (~€290,-) en ik ben er erg over te spreken. Naar men zegt is het scherm van de asus beter/duidelijker dan die van de ipaq. De accu gaat langer mee, maar je mist wel het SD-slot. Hij is snel, betaalbaar en degelijk

tip: koop een Brando screen protector (de matte versie); kost wat, maar je hebt er echt veel plezier van. Het schrijft fijner, is krasvast en haalt de spiegeling van het scherm weg

• sOid
  • Niet online
Bedankt voor de reacties :)

Heb inderdaad ook getwijfeld over de Asus 620BT maar heb ik toch redelijk veel negatieve reacties over gehoord... Was inderdaad ook al van plan om screenprotector te kopen ja, maar waarom de matte versie?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

sOidivUs schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:04:
Bedankt voor de reacties :)

Heb inderdaad ook getwijfeld over de Asus 620BT maar heb ik toch redelijk veel negatieve reacties over gehoord... Was inderdaad ook al van plan om screenprotector te kopen ja, maar waarom de matte versie?
vanwege de spiegeling of beter gezegd.. het gebrek eraan

wat voor negatieve reacties had je dan gehoord? ben ik dan wel benieuwd naar

• sOid
  • Niet online
Achso, op me telefoon heb ik af en toe ook last van weerspiegeling ja :P

Maar wat linkjes van een aantal negatieve reacties met betrekking tot de 620:

Klik!
maar vooral deze: Klik²!

Maar wat ik vooral gehoord heb is dat de support van asus nogal beroerd is, zijn nogal laks met uitbrengen van updates etc, en dat vind ik altijd nogal irritant. Zo wordt er bijvoorbeeld geen nieuwe versie van het OS gemaakt terwijl dat eerst wel aangekondigd was... Bij HP is dat allemaal veel beter, schijnt :)
Pagina: 1