Toon posts:

SPOED: Giro 555 applet? Iemand tijd en know-how?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Slechts een idee:
Op nu.nl staat dat er al verschillende sites staan die geld doneren aan 555 voor een page-hit met uniek IP, of voor een zoek-opdracht of link-click.

Als iemand een client-side applet kan coden en dat laat draaien op een krachtige server (tweakers? TU eindhoven?) van waaruit mensen met 1 druk op de knop (en misschien een keyword) alles (zoveel mogelijk) kunnen doen, automatisch. Dat zou wel gaaf zijn!

De meeste acties lopen tot en met de 8e dus het is een haastklus. Het hoeft geen nette applet te zijn natuurlijk.

edit: beetje ingekort.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 14:51 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik denk niet dat ze daar blij mee gaan zijn, en ook Tweakers zal dit "initiatief" niet erg appreciëren vrees ik ;)
Ik zou het wel kunnen, maar op die tijfelachtige "legendarisch" zit ik niet te wachten hoor :Y)
Overigens, als ze op IP checken kun je natuurlijk maar 1 keer "zoeken" ofzo (tenzij je IP's gaat spoofen).

[ Voor 59% gewijzigd door RobIII op 06-01-2005 14:51 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
mja van ilse.nl is maar tot de 10.000 euro's en daar staat hij al bijna op...

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En wat moet die applet dan doen? Overal die clicks genereren? Daarnaast lijkt het me niet iets om misbruik van te maken. Die acties zijn er voor de mensen die sowieso al die clicks genereren, als je zelf ook wilt helpen dan stuur je gewoon geld, of je sluit een abo bij t.net af oid. Maar ga niet de kosten van anderen expres ophogen en er zelf helemaal niets voor doen.

Daarnaast is en blijft dit een scriptrequest ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.