Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Dit probleem heb ik ook. Ik wil graag een mediabibliotheek van de HDRW maken. Ik heb de vraag aan Philips gesteld. Hun antwoord was "dat is niet mogelijk" Iets over de toekomst, geen melding.
DUS, vraag aan eenieder,
Weet iemand of het mogelijk is om een deel van de hardeschijf te gebruiken als mediabibliotheek?
Kopiëren van DVD/CD naar HD is volgens mij niet mogelijk, is er een firmware die dit mogelijk maakt?
Of is het mogelijk om de firewire aansluiting te gebruiken en de HDRW als externe hardeschijf aan te sturen?
Ook de vraag of het apparaat de directory structuur blijft zien of gewoon bij mp3 of alle mp3's herkend en deze allemaal direct vermeld (ook staan deze in andere directories of onderliggende directories)?
Wie kan helpen?
thnx Martijn
DUS, vraag aan eenieder,
Weet iemand of het mogelijk is om een deel van de hardeschijf te gebruiken als mediabibliotheek?
Kopiëren van DVD/CD naar HD is volgens mij niet mogelijk, is er een firmware die dit mogelijk maakt?
Of is het mogelijk om de firewire aansluiting te gebruiken en de HDRW als externe hardeschijf aan te sturen?
Ook de vraag of het apparaat de directory structuur blijft zien of gewoon bij mp3 of alle mp3's herkend en deze allemaal direct vermeld (ook staan deze in andere directories of onderliggende directories)?
Wie kan helpen?
thnx Martijn
Een directe mogelijkheid is er sowieso niet. In principe neemt het apparaat beeld & geluid tegelijk op.
Via een hele grote omweg:
Op een PC zelf een filmpje in elkaar zetten met alleen maar zwart beeld of zo, daar het mp3tje achter zetten en die afspelen. Het analoge beeld van PC (je hebt toch wel tv-out?) met geluid op de HDRW720 aansluiten en dat weer opnemen.
Geen idee of het handiger kan. Geen idee ook of de hd-browser van het apparaat een limiet heeft wat aantal bestanden betreft - in elk geval niets handigs als je een duizendtal mp3-filmpjes er op gezet hebt. Sowieso niet handig om zoals ik beschreven heb duizend mp3-tjes op te nemen.
Bij nader inzien: koop een X-box met modchip, of bouw een HT-PC. Een HDRW720 is gewoon echt niet geschikt voor wat jij wilt.
Via een hele grote omweg:
Op een PC zelf een filmpje in elkaar zetten met alleen maar zwart beeld of zo, daar het mp3tje achter zetten en die afspelen. Het analoge beeld van PC (je hebt toch wel tv-out?) met geluid op de HDRW720 aansluiten en dat weer opnemen.
Geen idee of het handiger kan. Geen idee ook of de hd-browser van het apparaat een limiet heeft wat aantal bestanden betreft - in elk geval niets handigs als je een duizendtal mp3-filmpjes er op gezet hebt. Sowieso niet handig om zoals ik beschreven heb duizend mp3-tjes op te nemen.
Bij nader inzien: koop een X-box met modchip, of bouw een HT-PC. Een HDRW720 is gewoon echt niet geschikt voor wat jij wilt.
Dit is wel de ontwikkeling waar ik op zit te wachten... een DVD/HDD recorder met ingebouwde mediabrowsen voor JPEG en MP3... dan ben je (voor even) helemaal klaar.... Heb je alles in een - scheelt weer een HTPC of andere apparaten
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Volgens mij kan het model van LG of Sharp het wel, ik heb 's door het menu van dat apparaat heen zitten browsen en daar kun je dus kiezen voor mp3 weergave. Geen idee of ik die functie misschien verkeerd heb geinterpreteerd natuurlijk
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1