Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-11 21:55
Heb een nieuwe iAudio M3 20 GB gekregen, software geinstalleerd, aangesloten aan me pc. Maar windows ziet hem absoluut niet. Als ik nieuwe hardware zoek ziet hij een usb serial controller.
De Jetshell geeft aan dat de mp3 speler niet aangesloten is.Heb al mijn usb poorten geprobeerd.

relevante specs:
Windows XP
Abit kt7a
AMD athlon

PS. Ik heb slechts USB 1.1 en ik neem aan dat het niet hieraan ligt aangezien usb 2.0 backwards compatible is.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:44
Misschien kan je dit beter in de iAudio topic plaatsen, hiermee wordt het forum een rommeltje (Als ik mod was zou ik het gelockt hebben, then again, I'm not)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-11 22:12
Vreemd. :? Misschien kun je M3 ff op een andere PC testen. Kabel/poort stuk ofzo...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over de iAudio M3 zijn al topics waarin je je vraag kunt stellen:
[rml][ MP3/OGG] Cowon iAudio MP3 spelers[/rml]
en
[rml][ MP3/OGG] iAudio M3[/rml]
Als voor elk probleem met elke mp3 speler een apart topic wordt geopend, wordt het door de grote verscheidenheid aan mp3 spelers die momenteel op de markt zijn al gauw onoverzichtelijk in GT. Daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.