Toon posts:

[PHP] Max aantal characters

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Middag,

Zijn met de ontwikkeling van een nieuwe site bezig (mambo) en maken daarbij gebruik van het SMF forum. Nu heeft SMS een recent topic module, maar deze laat in de module de volledige topic naam zien. Nu willen we het beperken dat deze wordt weergegeven, evenals nu het geval is op tilbo.com. Dus een maximum van 10 tekens en daarna drie puntjes...

Nu krijgen we het alleen voor geen meter voor elkaar...

Het stuk waar het in zou moeten zou denk ik dit stuk moeten zijn:

code:
1
<a href="', $post['href'], '">', $post ['subject']['length'], '</a>

en dan bij length een waarde invullen, maar bijv ['length', 0, 10] en alle daarop volgende combinaties werken niet.

Wie kan me hierbij helpen.
Dank!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 12:25

PowerSp00n

There is no spoon

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten erbij te zetten, maar die heb ik dus ook al bekeken.
Heb het ook vergeleken met de code van phpBB latest, maar die verschillen zoveel van elkaar dat ook dat weinig nut had.

Voor de "liefhebber" staat hier de volledige code in txt
www.slaatsmachines.com/SSI.txt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 14:23 ]

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PHP:
1
2
3
4
function shorten( $str, $num = 60 ) {
  if( strlen( $str ) > $num ) $str = substr( $str, 0, $num ) . "...";
  return $str;
}

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat heb je nu zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? Geef eens wat code van wat je al geprobeert hebt.

Nu komt je vraag op me over als: "we willen in dit en dit forum dit en dit aanpassen, help ons". Onthou dat we hier geen support geven op 3rd party software, maar dat we je graag willen helpen met je eigen geschreven code.

En ik kan me voorstellen dat er op het support forum van je gebruikt forum welk ergens tips en trucs zijn om dit aan te passen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.