Toon posts:

Windows XP op meerder PC's

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben nieuw op dit forum en zeg daarom eerst even halo tegen iedereen.

Ik zit dus met het volgende probleem:

Ik heb een half jaar geleden een PC in elkaar laten zetten, en toen daarbij meteen MS Windows XP Home gekocht. Nu heb ik met Sinterklaas voor het eerst zelf een PC in elkaar gezet en deze aan me moeder gegeven.

Ik had toen de MS W XP CD gebruikt die ik bij me andere computer had gekocht, maar nu na 30 dagen wilt de nieuwe PC niet meer in Windows opstarten. Ik hoorde dat dit kwam doordat MS niet toestaat dat dezelfde versie op meerdere PC's staat. Is hier een crack of iets anders voor om alsnog de nieuwe PC gewoon te gebruiken met de windows CD die ik heb gebruikt?

Hopelijk kunnen jullie me als ervaren tweakers helpen! :)

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
<knip>

[ Voor 99% gewijzigd door aZuL2001 op 06-01-2005 14:18 . Reden: geen olie op het vuur gooien ]

Abort, Retry, Quake ???

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-04 15:38

Beaves

Usque ad Finem

Je bent waarschijnlijk vergeten de installatie bij Microsoft te laten activeren, als je dat niet doet krijg je na het opstarten een melding dit alsnog te doen, iets anders kan je dan niet meer doen met het OS.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-04 23:16

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Sorry, maar een crack of zo is illegaal, dat kan dus op GoT niet worden besproken.
Je hebt dus een simpele XP Home versie, dat kan alleen op 1 computer gebruikt worden. Tenzij je op eigen kracht een crack kan vinden, kunnen we je alleen aanraden nog een XP Home te kopen en dat op de andere computer te installeren.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zult gewoon nog een windows XP licentie moeten kopen. Dan kun je gewoon windows op beide bakken zetten.
Vragen om cracks is iig not done.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-04 15:23
Volgens mij is xp home voor een pc en wanneer je hem activeerd wat moet na een install en daar heb je precies 30 dagen voor.

Waar het dus op neer komt is dat je voor elke pc een apparte key nodig hebt.

En vragen om cracks dan wel programmatjes daarvoor word niet op prijs gesteld.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Duh dit is wel te zien in je licentieovereenkomst. Lees Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door. Warezrequests zijn verboden op GoT.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.