Toon posts:

Adobe Acrobat Reader 7 - Nu ook voor Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://news.com.com/Adobe.../2100-1012_3-5514228.html
en effectief te downloaden op
http://www.adobe.com/products/acrobat

Mooi zo en nu de rest van hun assortiment linuxvriendelijk en we zijn vertrokken.

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
Heb je ook een direct linkje naar de file? Als ik een acrobat reader voor linux wil downloaden, kom ik bij versie 5 uit (en die is bagger) :(

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 10:55
Er staat wel iets over een beta test voor versie 7.0 voor linux, maar als je daarop klikt gaat er iets fout.

Helaas, was eigenlijk wel benieuwd naar een nieuwere versie onderhand :)

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Wow dat is sneller dan verwacht dat ie uit zou komen :)
Ik wist dat er plannen waren maar meteen een kersverse versie 7 is wel mooi :)

Niet dat ik em ga gebruiken, want Gnome heeft een mooie pdf ondersteuning en daarnaast is er nog xpf, gv en nog veeeeeeel meer wat lichter en sneller is dan het origineel van Adobe. Maar het is tof dat dit voor linux uit komt en Adobe aan de toekomst denkt :)
Veel bedrijven zouden dit als een voorbeeld moeten zien.

edit:

Hmm zoals te lezen valt in dit topic download ie nog niet helemaal lekker.
Als je em gaat downloaden staat de tekst die ebij staat ook nogal krom.

[ Voor 101% gewijzigd door DeMoN op 06-01-2005 14:48 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
DeMoN schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:44:
Niet dat ik em ga gebruiken, want Gnome heeft een mooie pdf ondersteuning en daarnaast is er nog xpf, gv en nog veeeeeeel meer wat lichter en sneller is dan het origineel van Adobe.
Helaas worden heel wat (recente) PDFs niet (goed) weergegeven door al die programma's gebaseerd op ghostscript. En ze zijn wel veel sneller in opstarten, maar qua renderen is Adobes eigen reader vaak nog fors sneller.

Hopelijk fixen ze die link snel, ik ben erg benieuwd naar hoe goed/slecht versie 7 werkt. :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

kun je zeggen hoe ie jou bevalt?
wat zijn de benodigdheden? gtk/qt etc?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Ik heb vorige week nog Acroread 5 geinstalleerd onder Gentoo. De PDF vieuwer van Gnome vertikte het om maar iets te tonen van een ebook die ik had en er is ook geen copy/paste mogelijkheid
Met acroread was het perfect leesbaar en kon ik natuurlijk mijn berucht stuk tekst eruit halen :)

Verwijderd

Volgens mij is de betaversie niet publiek. Als ik op deze pagina kies voor aanmelding voor het testprogramma, krijg ik de boodschap "You are attempting to apply for an invalid beta test opportunity." Vervolgens kun je doorklikken naar centercode.com, een site die gericht lijkt op het selecteren van individuele testers voor software/hardware, zonder dat testers zich voor individuele projecten kunnen aanmelden.

Effe wachten dus nog, lijkt me.

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Pfff, na eindeloze vragen lijsten (ik kreeg niet die melding over ongeldige beta tests) krijg je dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Thank You

Thank you for you interest in the Adobe Reader 7.0 [Linux] Program

We will contact you by email if you are selected to participate in this program.

Sincerely,

The Adobe Reader 7.0 Team

:(
Gezien de antwoorden die ik heb ingevuld zal ik wel niet worden gekozen....

[ Voor 19% gewijzigd door ajvdvegt op 06-01-2005 20:00 ]

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Das echt heel raar, maar ik voelde de komst van een nieuwe acrobat voor Linux enisgins aankomen. Volgende stap zou photoshop kunnen zijn _/-\o_, maar hier zegt mijn water dat dat nog twee jaar zal duren.

Trouwens, of je nu kpdf of iets van gnome gebruikt, dit zijn toch echt programma's die niet 100 uit 100 pdf'jes helemaal correct weer kunnen geven. Al zou het 99,9% zijn, dit is een zeer goede ontwikkeling. Nu wil ik de screenshots zien.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 23:50

igmar

ISO20022

Da's acrobat, en niet de reader. 7 is niet officieel uit, dus ik zie totaal het nut van dit topic niet.

Verwijderd

Oei, heb net ff de beta gedownload via een onofficieel kanaal, en ik ben zeer onder de indruk. De Linux-versie is uitgevoerd in gtk2 en ziet er verder precies hetzelfde uit als de Windows-versie. Eindelijk, v5 was de enige pdf-reader onder Linux die voor mij fatsoenlijk werkte -- alleen deed de interface me pijn aan de ogen. Ik wilde ff een schreenshot plaatsen, maar picserver.student.utwente.nl doet moeilijk (probeer het straks nog wel een keer).

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Mooi, ik ben toch in aanmerking gekomen voor het testen! Ik ben 'm nu aan het downloaden, maar echt snel gaat 't niet (25KB/s).

Als iemand interesse heeft hoor ik het wel :)

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05-2025
Geef maar een linkje

• freggy
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Het tweede screenshot is er eentje van Acrobat 7: http://www.kdedevelopers.org/node/view/795
Blijkbaar in GTK2 gemaakt nu...

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat we maar weer eens moeten kijken als er gewoon een publieke release is :)
En acrobat is natuurlijk hetzelfde als de reader :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.