Toon posts:

Nieuwe Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je uit de titel kunt aflezen ben ik opzoek naar een nieuwe router. Ik heb nu een Edimax maar die werkt absoluut niet naar behoren(heb hem al wel een tijdje). Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat deze router gebruik maakt van een zeer slecht chipset die erg heet wordt, erg instabiel wordt(mijn internetverbinding valt inderdaad regelmatig weg) en de router kan absoluut niet goed met meerdere connecties omgaan(zoals bij games en P2P het geval is). Nu heb ik gelezen dat U.S. Robotics zeer goede en stabiele routers maakt. Ik heb er opzich al een op het oog en die is ook niet al te duur: http://shop.alternate.nl/...ml/nodes_info/o1su02.html Is dit een goede of raden jullie mij iets anders aan? Ik ben overigens opzoek naar een gewone router, niet een wireless.

(p.s. ik wist niet precies waar ik dit topic moest neerplanten maar denk dat ik wel goed zit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 13:57 ]

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 13:06

Darth Punk

professionalized prutz0r

Darth_Punk in "Speedlinq: ervaringen!"

Deze post komt uit een ander topic, maar misschien is het een tip voor je :)

i want LART!

Verwijderd

Ik kan je een Robotics zeker wel aanraden naar eigen ervaring...
Zelf heb ik onlangs deze aangeschaft : http://shop.alternate.nl/html/nodes_info/o1su01.html
Makkelijk te configureren en optimale snelheid!

Verwijderd

Topicstarter
Darth_Punk schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:50:
Darth_Punk in "Speedlinq: ervaringen!"

Deze post komt uit een ander topic, maar misschien is het een tip voor je :)
Was ik vergeten erbij te vermelden: ik ben opzoek naar een gewone router, geen wireless.(alle kabels liggen al door het huis dus beetje zonde om dan meer geld uit te gaan geven voor een draadloze). Maar wel bedankt voor het advies. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:50:
Ik kan je een Robotics zeker wel aanraden naar eigen ervaring...
Zelf heb ik onlangs deze aangeschaft : http://shop.alternate.nl/html/nodes_info/o1su01.html
Makkelijk te configureren en optimale snelheid!
Weet je toevallig of de router die ik had gezien van binnen in en kwa interface hetzelfde is als de jouwe?(had die jij hebt eerst ook gezien maar zag dat het een router en modem in een was en ik heb de modem functie niet nodig).

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 13:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:54:
[...]

Weet je toevallig of de router die ik had gezien van binnen in en kwa interface hetzelfde is als de jouwe?(had die jij hebt eerst ook gezien maar zag dat het een router en modem in een was en ik heb de modem functie niet nodig).
Dat zou ik zo niet weten, maar dat is natuurlijk makkelijk te achterhalen. Zoek van beide de specificaties en eventueel een te downloaden handleiding of iets dergelijks en leg ze naast elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Zie nu trouwens dat ik even iets verkeerd bekeken had. De versie die jij hebt is niet die met ingebouwde modem maar een gewone router. Maak je gebruik van P2P software en gaat dat een beetje hard bij jouw(en als je daarvoor moest portforwarden ging dat gemakkelijk?).

*Keek net bij alternate en wanneer heb je de jouwe besteld? Want de status balk bij degene die jij hebt is rood wat zou betekenen dat ze hem niet meer hebben.
Pagina: 1