[NT4] Snel weergeven documenten vanuit verkenner*

Pagina: 1
Acties:

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,
Ik werk hier met een nt4 systeem en wil gebruik maken van de snel weergeven functie in verkenner. Ik wil dit doen bij .doc bestanden.
Nu kan ik sommige documenten wel bekijken met snel weergeven maar bij andere documenten verschijnt er niks. Ook als ik als test een nieuw document aanmaak met alleen de woorden TESTTEST dan zie ik een niks met snel weergeven.
Ik werk hier met officeXP.

Kan iemand mij hiervoor een verklaring voor geven.

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Kunnen vinden met google en de GoT search? Treedt de fout alleen op bij .doc-bestanden of ook bij andere typen? Misschien al eens onder een andere user geprobeerd?

Ik verbouw de titel even, omdat we graag je OS vooraan zien:
[Snel Weergeven] WinNT4 > [NT4] Snel weergeven documenten vanuit verkenner*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
sanfranjake schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:51:
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Kunnen vinden met google en de GoT search? Treedt de fout alleen op bij .doc-bestanden of ook bij andere typen? Misschien al eens onder een andere user geprobeerd?

Ik verbouw de titel even, omdat we graag je OS vooraan zien:
[Snel Weergeven] WinNT4 > [NT4] Snel weergeven documenten vanuit verkenner*
Bij verschillende gebruikers getest en het lijkt dat snel weergeven alleen werkt met oudere bestanden uit bv. 2000. Toen werd hier volgens mij gewerkt met office 95. Nieuwere bestanden die zijn aangemaakt met OfficeXP lijken niet te gaan werken met snel weergeven. Bij beeld>opties> bestandtypen kun je aangeven of snel weergeven mogelijk moet zijn. Dit is ook aangevinkt.

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk