Hoi mede tweakers.
Ik heb het volgende probleem.
Ik kan geen nieuwe drivers installeren op mijn ati radeon 9700 pro nieuwer dan versie 3.7 van ati.
Ook werkt het niet met de Omega drivers.
Het probleem wat er dan optreed is met het login scherm van windows alles door elkaar staat en dan loopt mijn pc vast.
Ik kan dan alleen nog in veilige modus mijn drivers verwijderen en terug gaan naar mijn windows drivers.
Mijn hardware config is
OS Winxp pro SP2 NL
Asus p4c800 Deluxe
P4 3000
2 x 512 Kingston DDR 400 geheugen
Ati radeon 9700 pro
SB audigy 2
Wat heb ik allemaal al geprobeerd.
Herinstallatie van mijn hele pc
Zelfs met een kale installatie werkt het niet.
Nieuwste Chipset drivers en ati drivers werkt het niet.
Videokaart geprobeerd in een ander systeem.
Windows xp zonder sp met sp1 en met sp2.
Allemaal getest met kale installaties.
Elke keer treed hetzelfde probleem op en aangezien ik toch graag nieuwe drivers wil installeren omdat ik met sommige spellen problemen heb zou ik graag dit probleem samen met jullie oplossen.
Misschien dat ik een nieuwe firmware ik kan zetten maar ik heb al contact opgemomen met ati alleen willen hun mij die firmware niet geen
En zelf kan ik geen recente versie vinden voor m'n vidoekaart.
Alle hulp is welkom.
Groeten Tisjes
Ik heb het volgende probleem.
Ik kan geen nieuwe drivers installeren op mijn ati radeon 9700 pro nieuwer dan versie 3.7 van ati.
Ook werkt het niet met de Omega drivers.
Het probleem wat er dan optreed is met het login scherm van windows alles door elkaar staat en dan loopt mijn pc vast.
Ik kan dan alleen nog in veilige modus mijn drivers verwijderen en terug gaan naar mijn windows drivers.
Mijn hardware config is
OS Winxp pro SP2 NL
Asus p4c800 Deluxe
P4 3000
2 x 512 Kingston DDR 400 geheugen
Ati radeon 9700 pro
SB audigy 2
Wat heb ik allemaal al geprobeerd.
Herinstallatie van mijn hele pc
Zelfs met een kale installatie werkt het niet.
Nieuwste Chipset drivers en ati drivers werkt het niet.
Videokaart geprobeerd in een ander systeem.
Windows xp zonder sp met sp1 en met sp2.
Allemaal getest met kale installaties.
Elke keer treed hetzelfde probleem op en aangezien ik toch graag nieuwe drivers wil installeren omdat ik met sommige spellen problemen heb zou ik graag dit probleem samen met jullie oplossen.
Misschien dat ik een nieuwe firmware ik kan zetten maar ik heb al contact opgemomen met ati alleen willen hun mij die firmware niet geen
En zelf kan ik geen recente versie vinden voor m'n vidoekaart.
Alle hulp is welkom.
Groeten Tisjes