hey ik wil een oudere pc weer gebruiken maarnu moest ik dus de drivers van mijn soundcard hebben en ik heb daarin een : PCI 192 voice dolby digital maar als ik die driver dload.... dan gaat hij installeren en gaat hij zeggen: no map has been found doy you want to create one.. en dan doe je ja dan kom je in een map met files die niet exe. zijn dus ook niet kan openen.. maar de geluidskaart werkt dus nog steeds niet....
PCI 192 voice dolby digital lijkt me niet de juiste naam van dat ding 
misschien eerst eens op zoek gaan wat het juist is, dan de juiste driver downen/installeren
btw welk OS heb je?
misschien eerst eens op zoek gaan wat het juist is, dan de juiste driver downen/installeren
btw welk OS heb je?
Windows XP maar waar zou ik dat dan moeten zien:S op de kaart staat: AZtech ( lijkt me et merk) en dan n270... maar als ik naar die site van die lui ga staat er niks over dit ding
hoe oud is die pc/dat ding? Windows Xp ondersteund een hele hoop ardware uit zichzelf.
Hoe verschijnt hij in je device manager? Wat staat er nog meer op de kaart? Wat staat er op de grootste chip op de kaart?
Aztech is idd veel kans het merk-> el cheapo rommeltjes
Als de nood het hoogst is zou je de driver van deze pagina eens een voor een kunnen proberen tot je er een vind die werkt
Hoe verschijnt hij in je device manager? Wat staat er nog meer op de kaart? Wat staat er op de grootste chip op de kaart?
Aztech is idd veel kans het merk-> el cheapo rommeltjes
Als de nood het hoogst is zou je de driver van deze pagina eens een voor een kunnen proberen tot je er een vind die werkt
[ Voor 5% gewijzigd door the_stickie op 06-01-2005 14:46 ]
dat ding is al oud... uit 2000 ofzo... pentium 3... maarja wat staat er nog meer op die kaart?? eigenlijk niet veel een hoop cijfertjes maar op die site staat er geeneen die er bij past... maar ik ben verder ik heb hem nu geinstallleerd maar dan mist hij het bestand setup.dx ofzoiets maar hij maakt de installatie wel af:S..... nu wil ik een nummer draaien... zegt hij : geen geluidskaart of is niet geod geisntalleerd
Als het goed is vindt je deze hier. Is uit google cahce omdat de live link kapot is.
http://66.102.9.104/searc...ent=firefox-a%20target=nw
Registreren wel noodzakelijk maar doe het misschein met een tijdelijk adres als je het niet vertrouwd.
http://66.102.9.104/searc...ent=firefox-a%20target=nw
Registreren wel noodzakelijk maar doe het misschein met een tijdelijk adres als je het niet vertrouwd.
Pagina: 1