Toon posts:

6600 onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik onderdelen kan krijgen voor m'n 6600, ben op zoek naar een nieuw (cool) frontje, en m'n lenskapje is ook pleite, zat nl. nogal los....

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:48
6600 wat????

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel 6600derds betstaan der?

NOKIA NATUURLIJK!!!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[google=6600 onderdelen]

En IK heb geen flauw idee waarom steunebrink dit niet zelf kan doen.

Maar het kan uiteraard ook gaan over een power edge 6600, die heeft ook een stoere front. bel dan dell.

[ Voor 53% gewijzigd door leuk_he op 06-01-2005 12:31 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• MadEiHCS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022

MadEiHCS

[DPC]

ik kan hier wel alle internetsites neerzetten waar je ze zou kunnen bestellen/kopen, maar dat doe ik maar niet >:) ik zou is op de markt gaan kijken

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Ik denk z'n gsm of zo? Kan me niet inbeelden dat hij een frontje gaat kopen voor z'n nieuwe grafische kaart. :)

• dennismaus
Sorry hoor maar zo een startpost en dan nog pissig worden ook.

En er zijn nog mensen die het min of meer voor hem opnemen.

Dacht dat we een hoog kwaliteits forum waren. En dat we niet een helpdesk waren. Kijk even naar zijn profiel een topic gestart en dat is deze.

[ Voor 22% gewijzigd door dennismaus op 06-01-2005 12:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
als je het in google rammelt krijg je een hoop shit te zien, dus vandaar dat ik me afvroeg of iemand een goeie link had met een betrouwbaar, niet dure leverantier....

Verwijderd

Topicstarter
iedereen is een keer ergens gestart....

Als ik andere posts doorkijk lijkt het wel verdacht veel op een helpdesk, en wat zou daar overigens mis mee zijn?

En als je een beetje kan denken weet je dat er maar verdomd weinig 6600derds zijn met een frontje en een lenskapje, dus dan hoef je niet zo'n nutteloos antwoord te plaatsen. Zeg liever iets waar ik wat aan heb, er staan momenteel al 2 nutteloze posts.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 12:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:28:
hoeveel 6600derds betstaan der?

NOKIA NATUURLIJK!!!
6600 komt voor in bubblejet's
dan heb je ook nog de videokaart 6600gt, le, etc... van nvidia, wat de chipset is.
Tenzij, je de msi nx6600gt bedoeld, of de leadtek 6600
verder meer weet ik niet wat 6600derds zijn?

dus plz, hou je in ivm je commentaar. Dit is niet zomaar een hulpfora, als je te lui bent om te zoeken, vraag het op z'n minst beleefd, met iets meer aandacht aan je specs.

• dennismaus
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 12:34:
iedereen is een keer ergens gestart....

Als ik andere posts doorkijk lijkt het wel verdacht veel op een helpdesk, en wat zou daar overigens mis mee zijn?

En als je een beetje kan denken weet je dat er maar verdomd weinig 6600derds zijn met een frontje en een lenskapje, dus dan hoef je niet zo'n nutteloos antwoord te plaatsen. Zeg liever iets waar ik wat aan heb, er staan momenteel al 2 nutteloze posts.
Jij denkt dat je met zo een post ook nog maar iets nuttigs te horen krijgt van mij.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
|:(

Topicstarter, lees de FaQ. Anders ben je hier net zo snel weer weg als dat je gekomen bent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.