Een hele goede dag beste lezer. Ik zit met een probleempje. Hier aan mijn computertje hangt een hele mooie oude Akai versterker. De Akai AM 2850. Er komt echt een bak geluid uit, zuiver en niet zo blikkerig als het gemiddelde 5.1 setje. Overigens is het echt een aanrader om een Subwoofer en van die sattelietjes in combinatie met 2 normale speakers op te stellen in je huiskamer, eventueel in 5.1 opstelling en dan bij voorkeur met 3 LOSSE versterkers en een losse 5.1 decoder. Dan heb je pas vermogen. Maar dat terzijde.
Het probleem is dus als ik mijn leuke bakbeest aan zet, ik een krasachtig electro geluid hoor, net zo als in een tekenfilm iemand geelectrocuteerd wordt. Na een aantal seconden soms na enkele minuten houd het op. En dan doet ie het verder wel. Het is net een oude brommer, als je denkt dat ie het doet slaat ie weer af, en vervolgens start je hem nog een keer en dan doet ie het gewoon.
Ik heb overal gezocht maar ( forums websites enz) maar niemand kent dit euvel.
Misschien hier iemand een idee?
Het probleem is dus als ik mijn leuke bakbeest aan zet, ik een krasachtig electro geluid hoor, net zo als in een tekenfilm iemand geelectrocuteerd wordt. Na een aantal seconden soms na enkele minuten houd het op. En dan doet ie het verder wel. Het is net een oude brommer, als je denkt dat ie het doet slaat ie weer af, en vervolgens start je hem nog een keer en dan doet ie het gewoon.
Ik heb overal gezocht maar ( forums websites enz) maar niemand kent dit euvel.
Misschien hier iemand een idee?