Ik heb een hp laptop (MOEST VAN SCHOOL!!!) en ik krijg m'n beeld maar niet op 1024 bij 768!!! Ik heb alle drivers voor videokaart en beeldscherm al geprobeert en ik heb windows 98 / me & 2000 geprobeert en als ik hem dan op 1024 zet moet ik scollen om alles te zien!!!! HELP me please!!!
veel notebooks kunnen niet hoger dan 800x600, hoeveel inch is je beeldscherm
meestal 12" 800x600, 14" en groter 1024x768
meestal 12" 800x600, 14" en groter 1024x768
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
LCD schermen hebben een vaste resolutie, die niet te wijzigen is. Je kunt alleen een lagere resolutie kiezen, met het gevolg dat het beeld uitgerekt en verwormt wordt of een mooie zwarte rand om je scherm krijgen. Hogere resoluties leiden tot "pannen" (scrollen)
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Wat voor laptop heb je? Waarschijnlijk kan je wel wat over de specs lezen op de site van de fabrikant.
Het is een hp omnibook xe2 dc met 12" en hij kan volgens hp maar tot 800 maar kent niemand hier een progje voor??? ZEKER EEN GEVAL VAN VETTE PEG!!!
THANX!!!
O, er zijn vast wel programma's voor. Die halen dan gewoon pixels weg om toch het hele scherm weer te geven, en da's ook geen gezicht. Dat wil je ook niet, want een gewone tekst is dan al nauwelijks meer te lezen.Op vrijdag 05 januari 2001 15:47 schreef gerritblaat het volgende:
Het is een hp omnibook xe2 dc met 12" en hij kan volgens hp maar tot 800 maar kent niemand hier een progje voor??? ZEKER EEN GEVAL VAN VETTE PEG!!!THANX!!!
Pagina: 1