Gisteren - als test - Win XP 64 bits geïnstalleerd. Van te voren eerst alle 64-bits drivers opgezocht voor videokaart (GF6800), geluidskaart (Audigy) en mobo (via Via, want ASUS doet hier nog niks aan). Ging goed, echter ik was toch nog iets vergeten. Namelijk de 64bits drivers voor mijn Speedtouch 330 USB modem. Redelijk vervelend om zonder internetverbinding te testen. Ik heb al gezocht (via het werk) op o.a. deze site, maar tot nu toe geen succes. Heeft iemand een oplossing hiervoor (in de vorm van drivers)? Had al iets gelezen over het aanschaffen van een router om die tussen de PC en het modem te plaatsen, maar ik las ook iets over het dan nog steeds nodig zijn van drivers voor het modem.
NB. ook leuk; gisteren (5-1-2005) bezig geweest en kreeg na de installatie gelijk een melding dat de Creative driver voor de Audigy geluidskaart op 6-1-2005(!) verloopt. Zo schiet het lekker op met het testen van XP 64 bits...
Kortom, de ondersteuning voor WinXP 64 bits gooit roet in het eten.
NB. ook leuk; gisteren (5-1-2005) bezig geweest en kreeg na de installatie gelijk een melding dat de Creative driver voor de Audigy geluidskaart op 6-1-2005(!) verloopt. Zo schiet het lekker op met het testen van XP 64 bits...
Kortom, de ondersteuning voor WinXP 64 bits gooit roet in het eten.