Check dit en help mee!
Ik heb even gekeken, en de printer ondersteunt PostScript; dat betekent dat je volgens mij gewoon de algemene postscript-printerdriver van OS X kunt gebruiken. Mocht dat niet lekker werken, dan kun je altijd nog even bij Lexmark kijken, want al die Dell-printers zijn volgens mij rebranded Lexmark-printers. Daar zul je vast wel een model kunnen vinden dat qua specs sterk op de jouwe lijkt en waarvan je dan de drivers even kunt lenen - ik geloof dat de E230 van Lexmark wel in de buurt komt
. Bij het installeren van de printer in OS X zul je wel even moeten kiezen voor een LPR- of LPD-printer, maar dat staat ook in de gebruiksaanwijzing van je router, denk ik. Succes!
dankjewel voor je snelle reactie.
bij die router zit ook een CDtje die op een windows machine 2 locale poorten aanmaakt.
heb ik die niet nodig en kan ik er gewoon een IP adres invullen?
bij die router zit ook een CDtje die op een windows machine 2 locale poorten aanmaakt.
Check dit en help mee!
Zou je je niet eerst eens verdiepen in OS X, CUPS en USB printing?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Naast wat chem hierboven zegt, nog een aanvulling: lees de handleiding van je router even met betrekking tot printen, daar kun je vast ook wel het een en ander aan nuttige informatie uithalenDaMoUsYs schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:47:
dankjewel voor je snelle reactie.