[OS X]dell laser 1700

Pagina: 1
Acties:

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:31
wie heeft er hier drivers voor ?
deze zit wel op een edimax router met USB printserver
dit is voor OS X versie 10.3.7

Check dit en help mee!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

Ik heb even gekeken, en de printer ondersteunt PostScript; dat betekent dat je volgens mij gewoon de algemene postscript-printerdriver van OS X kunt gebruiken. Mocht dat niet lekker werken, dan kun je altijd nog even bij Lexmark kijken, want al die Dell-printers zijn volgens mij rebranded Lexmark-printers. Daar zul je vast wel een model kunnen vinden dat qua specs sterk op de jouwe lijkt en waarvan je dan de drivers even kunt lenen - ik geloof dat de E230 van Lexmark wel in de buurt komt :). Bij het installeren van de printer in OS X zul je wel even moeten kiezen voor een LPR- of LPD-printer, maar dat staat ook in de gebruiksaanwijzing van je router, denk ik. Succes!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:31
dankjewel voor je snelle reactie.
bij die router zit ook een CDtje die op een windows machine 2 locale poorten aanmaakt.
heb ik die niet nodig en kan ik er gewoon een IP adres invullen?

Check dit en help mee!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Zou je je niet eerst eens verdiepen in OS X, CUPS en USB printing?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

DaMoUsYs schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 14:47:
dankjewel voor je snelle reactie.
bij die router zit ook een CDtje die op een windows machine 2 locale poorten aanmaakt.
heb ik die niet nodig en kan ik er gewoon een IP adres invullen?
Naast wat chem hierboven zegt, nog een aanvulling: lees de handleiding van je router even met betrekking tot printen, daar kun je vast ook wel het een en ander aan nuttige informatie uithalen :).