[XP] MP3 speler doet computer crashen bsod*

Pagina: 1
Acties:

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Beste medetweakers,

Ik heb een nieuwe MP3 speler gekocht maar dat even achterwege. Mijn oude mp3 speler (een MPX-player, weet niet of dit merk nog bestaat) heb ik echter aan mijn vriendin gegeven. Nu installeer ik daar de drivers en nu geeft de computer regelmatig eens een BSOD als ik AdAware open of willekeurig in windows. Echter op mijn computer heb ik deze ook een jaar of twee gehad en deze had nooit problemen. Ik heb echter de nieuwste drivers geinstalleerd op haar computer en vermits ik de fabrikant niet meer vind op internet gok ik dat deze de laatste nieuwe zijn. Mijn vraag is nu zouden dit driverproblemen zijn of iets anders?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07
Hallo Black_Hawk_50,

Zoals je al wel weet doen we op got altijd eerst eigen resarch voordat we een topic starten, zou je eens willen vermelden om welk os het gaat en welke bsod je ziet? Heb je ook al naar onze bdsod faq gekeken naar een mogelijke oplossing?

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Sorry, ja mijn fout.

Ik heb al op GoT gekeken maar ik vindt echter niets. Het gaat hier om Windows XP SP2 Home Edition. De BSOD krijg ik echter maar 10 seconden te zien en met de functie uit te zetten van te herstarten na een fout in windows krijg ik deze ook maar zo een korte tijd te zien.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maar welke BSOD krijg je dan? En heb je deze al opgezocht in Windows XP en 2000 BSOD guide, met de search, Google of op microsoft.com? als je deze tien seconden in beeld krijgt kan je hem wellicht in een paar pogingen opschrijven ;) Meer eigen inzet is dus gewenst. Lees hierover Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters