[2000] Task Schedular starten "Sleutelset bestaat niet"*

Pagina: 1
Acties:

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de Task Schedular, en wel dat hij niet opgestart kan worden. Als ik onder services kijk dan staat hij wel op automatisch starten, maar staat niet gestart. Als ik dit handmatig probeer te doen geeft hij de volgende foutmelding:

Task Schedular

fout 2148073494: Sleutelset bestaat niet.

Iemand een idee hoe dit kan? Zal wel met register te maken hebben of niet? Oplossing?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07
Hallo Gertjan1985,

Hier op got hebben we altijd de gewoonte om eerst zelf eigen resarch te doen, zou je ons eens willen vertellen over welk os je het nu hebt? En heb je ook error's in de logboeken staan? En wat geeft bv. google voor een resultaten op deze foutmelding?

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb een Windows 2000 Pro systeem.
In de logfiles geeft hij een foutmelding, dat de service niet gestart kan worden. Dat had ik dus al beschreven, zelfde foutmelding als wanneer ik probeer om de service handmatig te starten.

Google had helaas niks. Heb ook in de search gekeken, ook dat gaf mij geen antwoord.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 09:14

mutsje

Certified Prutser

ga met die melding in je eventlog (staat EventID bij) eens naar www.eventid.net of www.microsoft.com/technet en zoek daar met dat eventid nummer.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07
Ok, even een kleine titel edit.

Heb je al met 1 van de utils van www.sysinternals.com gekeken naar welke regkey de service op zoek is?