Toon posts:

Menu structuur; hoe het beste aanpakken

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Wat wil ik :?
Een menu structuur creëren zoals hier.
Het menu bestaat uit 3 niveau's.
Niveau 1: Het plaatje
Niveau 2: De tekst onder het plaatje (met pijltje indien er een niveau 3 aanwezig is)
Niveau 3: Tekst
Dit menu moet functioneel zijn in alle browsers! Het is overigens niet voor typo3 bedoeld, maar voor een statische website.

Java ligt voor de hand echter heb ik Java niet onder de knie, is er een andere oplossing voor zulke menustructurering?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 11:00 ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

Zoefff

❤ 

Zo'n soort menu is enorm simpel te realiseren met lists en wat CSS. Kijk eens een beetje in handleidingen, of breng een bezoekje aan deze site :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Java :? Ik denk dat je Javascript bedoelt; iets compleet anders. Javascript heb je in jou geval ook niet eens nodig. CSS kan al veel voor je doen, alles eigenlijk in dit geval.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Je kunt hier alle kanten mee op :)

Wil je misschien wat beter specificeren?
(zie opmerkingen Java(Script))

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Aangezien ik toch ziek en brak ben, ga ik wel even een voorbeeldje voor je in elkaar raggen... Ik edit dit bericht zo. In het verleden verkregen broncodes bieden geen garantie voor de toekomst; zie dit als een mazzeltje

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Wat is nu eigenlijk het probleem? :? Als het gewoon een statische pagina is, kun je zo'n menu toch eenvoudig maken met html?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:06

Pelle

🚴‍♂️

Dit is JavaScript, en je kunt 2 dingen doen: of het zelf leren, of een script zoeken dat dit kan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.