Ik ken er een aantal, waaronder de meest simpelle, maar ik draai momenteel op een debian install de laatste backport van proftpd ... die is lek... dus wil ik graag een andere draaien, eentje die als goed en betrouwbaar te boek staat... maar op zoek naar zo'n daemon zoek ik me een ongeluk en vind ik alleen maar commerciele producten die zich de hemel in prijzen ... echte vergelijkingen in de ftp daemons onderling zijn niet te vinden en vaak zijn het de ontwikkelaars of overtuigde gebruikers die een mening ventileren... maar dat zoek ik dus niet!
Ik vroeg mij af of er hier bepaalde ftp daemons bekend staan om hun veiligheid en stabiliteit. Een daemon compileren is geen probleem, en de config daar kom ik ook wel weer uit... Als je antwoord graag een uitgebreid en onderbouwd commentaar
Ik vroeg mij af of er hier bepaalde ftp daemons bekend staan om hun veiligheid en stabiliteit. Een daemon compileren is geen probleem, en de config daar kom ik ook wel weer uit... Als je antwoord graag een uitgebreid en onderbouwd commentaar
[ Voor 1% gewijzigd door [NUT] op 06-01-2005 11:09 . Reden: typo's ]