[Firefox] Proxy authorisatie automatiseren zonder prompt? *

Pagina: 1
Acties:

• Judge Duck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb FireFox geinstalleert op een PC die niet in het domein hangt hier. Nu moet ik dus handmatig een proxy server opgeven om verbinding te kunnen maken met het Internet. De proxy heeft wel een authorisatie nodig. Deze heb ik netjes ingevuld en in de password manager bewaard. Maar nu mijn probleem, telkens als ik FireFox opnieuw opstart krijg ik het venstertje dat de proxy authorisatie nodig heeft, met de username en password al netjes ingevuld. Het is dus alleen een kwestie van op OK drukken en voila... maar ik zou graag willen dat hij direct netjes doorgaat zonder op OK te hoeven drukken. Nee ik ben niet lui :P maar deze installatie is bedoeld voor mensen die geen beschikking hebben over een PC, en dus ook vrij weinig tot niets hiervan afweten. En zodra ze dit schermpje krijgen worden ze helemaal gek. Een briefje erbij hangen dat ze eerst op OK moeten drukken is wel een mogelijkheid natuurlijk, maar niet netjes ;)

Is er hier een oplossing/omweg voor? :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Naar mijn weten is dit niet te omzeilen; maar ik pas in ieder geval even je topictitel aan zodat deze je probleem ook reflecteerd :) Welke versie van Firefox gaat dit om?

[FireFox] Proxy authorisatie > [Firefox] Proxy authorisatie automatiseren zonder prompt? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Judge Duck
  • Niet online
Bedankt :)

Het gaat om versie 1.0

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Judge Duck
  • Niet online
Nope dat werkt niet :(

Is er misschien een auto configuratie te maken waarin een username en wachtwoord verwerkt wordt en die opgeven in de URL voor automatische proxy-instelling?