extra beoordeling voor modsysteem T.net

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
wat ik dus mis is een beoordeling als niet akkoord/foutief ofzo..
ok, ik kan wel naar beneden modden maar vaak wil ik gewoon reageren maar is het te dom om er een post voor te doen.. drom dit..

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 22:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

HMm ik denk niet dat ik het snap... Je wilt een soort 'leesbevestiging' maken ofzo??
Kun je het iets beter uitleggen of ben ik gewoon te moe?

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Dan ben ik zeker ook moe.

http://mrfloris.com

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Zoiets is al wel vaker bedacht, maar komt er niet omdat er makkelijk misbruik van zou kunnen worden gemaakt.
Je moet het dus maar doen met Overbodig of een reactie plaatsen.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:52

Jaymz

Keep on moving !

Komt erbij dat modden 'eigenlijk' niet op inhoud moet geschieden. "Bullshit/Onjuist en ga zo maar door" zijn inhoudelijk.

Dus, of een overbodig, of reageren. 'T jammere van een negatieve moderatie, is dat de poster hier niet echt veel van 'leert' en van een reaktie wel.

Wat mijzelf vaak tegenhoudt om te reageren is dat ik dan die draad dan niet meer kan modden. Nu kan ik wel een "Jaymz for Adje" campagne gaan opzetten, maar dan schiet ik mijn doel rijkelijk voorbij.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Och, je reageert echt niet zoveel dat er te weinig te modden overblijft hoor.

En zie je na een reactie een post in die thread die echt gemod moet worden dan heb je het modforum nog.

Reacties zijn juist goed om meer modpunten te verzamelen. Je kunt dus beter wel regelmatig reageren :D

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Probleem van mij is, dat ik op 'veel' gebieden ietwat lekering ben. Ik kan veel info goed plaatsen enzo, maar ik weet er net niet genoeg van om 'goed' te kunnen reageren.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
icestorm >> ik wil dmv moderenen kunnen aangeven dat de poster fout is. (ipv "-1 overgewaardeerd" zou het dan "-1 foutief/niet akkoord" ofzo worden)

irrelevant >> misbruik? Ik kan ook gewoon -1 modden hoor, maar dan is onduidelijk waarom. Als iemand dan zou denken dat de poster iets nuttigs zegt maar hij ziet de modhistory dan "-1 foutief/niet akkoord" dan geeft ie misschien niet zo snel +1 inzichtvol ofzo (kom'k nu best vaak tegen)
Als ik bijvoorbeeld weet dat het foutief is, maar niet precies weet hoe het wel juist is, vind ik een post niet geschikt maar knaagt het wel wat aan me ("gvd stom kieke, lul zo niet!") ;)
Trouwens.. meer modpunten? tss.. 'k krijg ze nu al niet op.

Jamyz >> niet modden op inhoud?! Huh?? Op wat dan wel? Op vorm ofzo? 't Is net de bedoeling dat je een post gaaat beoordelen op z'n inhoud en die post dan dusdanig te modden. (ik heb het over T.net he)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Sorry, ik bedoelde :Niet op mening (wel/niet eens) beetje een foutje van mijn kant, excuses

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je modereert niet op inhoud, maar op kwaliteit van de posting. Als er een tenenkrommende posting staat die geen troll is, dan moet je deze omhoog gooien (ook al ben je het er niet mee eens)
Als je zeker van je zaak bent dat het niet kan, dan kan je hooguit interesant neerzetten.

Komt erop neer dat je niet alles zomaar kan wegmodereren. Als iets niet klopt dan moet je reageren.

Poohbeer, we verwachten dat je je straks meld bij het modereerforum voor wat extra lessen. :)
Pagina: 1