Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 12:15
Ik ben opzoek naar goede oordopjes voor mijn PDA. Deze worden er niet standaard bijgeleverd en ik ben dus opzoek naar oordopjes met een 2,5 mm jackplug...

Ik kan dus gewoon niks vinden! ALleen maar mobiele telefoon headsets met één oordopje. Dit zoek ik dus niet. ik zoek een volwaardige headset om lekker van mijn mp3'tjes te genieten!

ehhhh..HOI

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:20

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is een 2,5mm naar 3,5mm convertertje niet wat?

Conrad.nl heeft ze denk ik wel, of een andere speciaalzaak.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• krizzziz
Prutz0r schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 09:13:
Is een 2,5mm naar 3,5mm convertertje niet wat?

Conrad.nl heeft ze denk ik wel, of een andere speciaalzaak.
Nee, absoluut geen optie. De ingang van de 2,5 m jackplug zit aan de zijkant van mijn pda. ik zou het niet fijn vinden wanneer deze convertor eruit steekt en dan nog eens een "normale" jackplug erin zit. Dit zet heel vel druk op de jackplug ingang van mijn PDA en ziet er ook nog eens oerlelijk uit.

Ik zou zeggen dat er juist wel animo voor 2,5 mm jackplug headsetjes zijn...zelf solderen kan ik niet net zoals vele anderen...dus..hmzz..

ehhhh..HOI

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 14:54

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Veel vraag naar, ik heb zo'n convertertje bij de media markt gekocht... en idd een hefboom effect
Dit betreft een SPV (+e200)
Heb je de verschillende telefoonwinkels geprobeerd?

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik geloof wel dat ze die dingen met 2,5mm plug wel verkopen alleen op veel kleinere schaal dan 3.5mm. Ze zitten vaak standaard bij spelers die iets van een afstandbedieninkje hebben.

Ik geloof wel dat ik er een keer een gekocht heb met daarbij een verloopkabel voor als je geen remote had. Ik geloof dat het een sony was. Maar het is alweer een tijdje geleden dus zeker weten doe ik het niet.

Nadeel is dan ook wel weer vaak dat als je zo'n headset hebt dat het kabeltje dan weer heel kort is omdat men dan weer uitgaat van dat ie in een remote gaat.

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 14:54

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Zoiezo heb je ook telefoonheadsetjes voor de siemens, alhoewel ze een mooi gebogen voetje hebben kan ik ze qua kwaliteit niet aanraden!

Verwijderd

Op verzoek van mijn lieftallige collega van GT. ;)

>>Gadget Talk :)

• krizzziz
Joop Dorresteijn schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:11:
Zoiezo heb je ook telefoonheadsetjes voor de siemens, alhoewel ze een mooi gebogen voetje hebben kan ik ze qua kwaliteit niet aanraden!
Maar ik zoek een normale headsetje met twee oorstukjes.....Dus geen telefoonheadsetje met één oortje? Maar bedankt.

En excuses aan de moderator :)

ehhhh..HOI

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Er zijn vast ook wel (korte) verlengkabeltjes van 2.5 naar 3.5 mm. Ook zijn deze idd best zeldzaam als echte doppen/headphones. Met kabel heb je geen problemen meer, dat draait net als een 2.5 mm plug en dan zit er een klein loopje aan dat buiten je problemenzone zit :P

L-plugs helpen hier ook.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb zelf ook hetzelfde probleem, na ff zoeken kwam ik hier uit. Het is niet echt goedkoop, maar ja.

http://www.pdashop.nl/accessoire/12384/35

Verwijderd

of je klust gewoon zelf voor een paar euro een 2.5mm jack aan een willekeurige koptelefoon. Is een kwestie van doorknippen en 2 draadjes verbinden..

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:50:
of je klust gewoon zelf voor een paar euro een 2.5mm jack aan een willekeurige koptelefoon. Is een kwestie van doorknippen en 2 draadjes verbinden..
Precies de kabel die ik bedoelde! Problem solved for way too much money. :P

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Even een kick. Ik heb een Ipaq 1915 (heeft een aansluiting aan de bovenkant) en dacht dat een simpele converter wel zou volstaan. Dus even rondgekeken en toen kwam ik hier http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=434147 een converter tegen, tegen een schappelijk prijsje. Dus heb ik mijn vrouw op pad gestuurd om deze te halen. Alleen de verkoper deed nogal panisch wat betreft de door mij voorgestelde toepassing (zal wel dat hefboom effect zijn waar hij over in zit).

Mijn vraag is dus: Hoe problematisch zou het zijn. Ik wil namelijk mijn lieve PDA natuurlijk niet vernielen. Maar doordat de aansluiting van mijn 1915 aan de bovenkant zit, dacht ik dat het niet al te veel problemen zou moeten geven.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik weet dat deze convertertjes er ook zijn met een draadje er tussen, en anders zijn deze ook wel zelf te maken. Dan heb je het probleem niet meer natuurlijk.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Dat weet ik ook, maar die vind ik te duur (ben en blijf ook een Nederlander tenslotte). Bovendien is mijn vraag of het veel kwaad kan.

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:30
ik heb ook zo'n ding met eens stukkie draad ertussen, werkt prima.

gekocht op marktplaats

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 20:04
Bij Brando hebben ze zo'n convertertje met draad ertussen voor 9 dollar (http://shop.brando.com.hk/headjackconverter.php) Geen last van hefboomeffect, en je kunt je fav. oordopjes gewoon gebruiken.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Raziel schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:24:
Bij Brando hebben ze zo'n convertertje met draad ertussen voor 9 dollar (http://shop.brando.com.hk/headjackconverter.php) Geen last van hefboomeffect, en je kunt je fav. oordopjes gewoon gebruiken.
Iemand ervaring met het bestellen bij Brando, of een goedkoop alternatief in nederland? Heb nu ook al een convertor maar met hefboomeffect en het is erg lomp onderaan mij c500 :)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

• krizzziz
Speedfight schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:54:
[...]

Iemand ervaring met het bestellen bij Brando, of een goedkoop alternatief in nederland? Heb nu ook al een convertor maar met hefboomeffect en het is erg lomp onderaan mij c500 :)
Bij Pdashop (http://www.pdashop.nl/product/12393/12384/35) is dus die ene van brando te koop. Ik heb deze dus ook gekocht daar. Wel duur!!!!!!!! maar was de moeite waard. Zoek er maar eens zo een in stereo. Nergens te vinden dus

ehhhh..HOI

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:45
Die pdashop is helemaal gek!

19 euro voor zo'n shit kabeltje. Durf te wedden dat ze die voor 2 euro inkopen.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
och, als je 't er voor kunt vangen ;) :P

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:58
brando, is bij mij meer bekend voor bekabeling van palm achtigen.

verschrikkelijk snelle leveringen tegen vrijwel geen verzendkosten.
(4 werkdagen is meer regel dan uitzondering)

en dan komt het uit japan/honkong

zoek op internet voor ervaringen, maar zeker een aanrader.

ps wel een credit card bij de hand hebben, bank over boeking naar japan/hongkong duurt wat langer :(

[ Voor 13% gewijzigd door nsa1984 op 15-07-2005 02:43 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Pagina: 1