Toon posts:

Nvidia drivers willen niet werken na reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier mijn probleem.
Als ik de drivers (zowel oude als nieuwe) installeer van mijn XFX Geforce FX 5200 vraagt hij aan het einde een reboot. Na het rebooten werkten vroeger de drivers altijd perfect. Nu laad hij de drivers niet meer. Ik heb net een verse XP met geïntegreerd SP2 geïnstalleerd. Had hier vroeger nooit problemen mee. Hij loopt nu op de standaard XP drivers en dat werkt voor geen meter. Ik heb een oude topic gelezen met het zelfde probleem maar daar kon niet echt iets uithalen. :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:16:
Hier mijn probleem.
Als ik de drivers (zowel oude als nieuwe) installeer van mijn XFX Geforce FX 5200 vraagt hij aan het einde een reboot. Na het rebooten werkten vroeger de drivers altijd perfect. Nu laad hij de drivers niet meer. Ik heb net een verse XP met geïntegreerd SP2 geïnstalleerd. Had hier vroeger nooit problemen mee. Hij loopt nu op de standaard XP drivers en dat werkt voor geen meter. Ik heb een oude topic gelezen met het zelfde probleem maar daar kon niet echt iets uithalen. :?
Het zou handig zijn als je aangeeft welke drivers jij met oud en nieuw bedoelt. Wat bedoel je trouwens met vroegah? Voor je verse install of langer geleden? Heb je MB drivers ook al geïnstalleerd?

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
Verwijder de huidige drivers eens met tooltje als detonator RIP of zo en installeer dan nog eens driver opnieuw, eventueel omega driver ook eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 08:32:
[...]

Het zou handig zijn als je aangeeft welke drivers jij met oud en nieuw bedoelt. Wat bedoel je trouwens met vroegah? Voor je verse install of langer geleden? Heb je MB drivers ook al geïnstalleerd?
Zowel die van de CD bij aankoop als de detinator drivers die op dit moment te downloaden zijn op nvidia.com. De MB drivers zijn geïnstalleerd --> Asus AV8 deluxe met AMD 64 3500+
Met vroeger bedoel ik voordat ik dit moederboard + amd kocht en dus windows opnieuw installeerde.