Ik ben een beetje bezig met een site voor een LAN party. Ik wil zonder PHP werken, niet omdat ik het niet kan, maar omdat hun server het atm niet ondersteund. Nu heb ik een hele leuke layout enzo. Ik heb een menuutje waar ze hebben staan 'about' 'contact', je kent het wel. Nu wil ik dat als ze op about duwen dat zich op de site twee pagina's worden geopend ieder in een apart iframe. Ik heb namelijk een iframe gemaakt voor de content, met de naam content en ik heb een iframe gemaakt voor de 2de navigatie met de naam 'nav'. Wat dus zo uitziet:
Wat ik nu wil is dat als ze op 1 plaatje klikken er in beide iframes een andere pagina wordt geladen. Met iets als:
of
wil het niet werken.
Wie helpt mij?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <TR>
<TD COLSPAN=10 ROWSPAN=5> <table width="496" height="633" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" background="">
<TR>
<TD width="496">
<div align="center">
<iframe src="content.html" name="content" width="496" height="633" frameborder="0" align="center"></iframe>
</div></TD>
</TR>
</table></TD>
<TD ROWSPAN=6> [img]"images/image_26.jpg"[/img]</TD>
<TD COLSPAN=4> <table width="150" height="230" border="0">
<tr>
<TD width="150">
<div align="center">
<iframe src="nav1.html" name="nav" width="150" height="230" frameborder="0" align="center"></iframe>
</div></TD>
</tr> |
Wat ik nu wil is dat als ze op 1 plaatje klikken er in beide iframes een andere pagina wordt geladen. Met iets als:
code:
1
2
| <TD ROWSPAN=2> [img]"images/image_06.jpg"[/img]</TD>
<TD> <a href="about.html" target="content" href="nav2.html" target="nav">[img]"images/image_07.jpg"[/img]</a></TD> |
of
code:
1
2
| <TD ROWSPAN=2> [img]"images/image_06.jpg"[/img]</TD>
<TD> <a href="about.html" target="content"><a href="nav2.html" target="nav">[img]"images/image_07.jpg"[/img]</a></a></TD> |
wil het niet werken.
Wie helpt mij?