Toon posts:

[WIN98] Iso mounten?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit op m'n werk en moet een iso gemount hebben. Echter draait alles hier nog op windows 98 en geven deamontools en Alcohol 52% een foutmelding (dat ze het prog. niet kunnen installeren), omdat het installatieprograqmma niet geopend kan worden. Zijn er mount progs die wel draaien op WIN98?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

The Third Man

The Third Jellyfish

Alcohol soft zegt dat het zelfs onder 95 moet werken, er moet dus iets in het systeem mis zijn...
System Requirements
Intel/AMD based PC with Windows 95/98/ME/NT/2000/XP/Server 2003 operating system

Verwijderd

Ik zou je Virtual Clone Drive aanraden.
Hier te downloaden: http://www.slysoft.com/download/SetupVirtualCloneDrive.exe

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-08 14:30
ik had net hetzelfde probleem: windows 98 (computer van de buurvrouw) maar alcohol 120% wou niet installeren, gaf een fout aan over een msi bestand, terwijl hetzelfde programma op mijn eigen computer wél wilde installeren...

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:06

Mentalist

[avdD]

dribibu schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:33:
ik had net hetzelfde probleem: windows 98 (computer van de buurvrouw) maar alcohol 120% wou niet installeren, gaf een fout aan over een msi bestand, terwijl hetzelfde programma op mijn eigen computer wél wilde installeren...
Dit topic is een beetje oud, maar een fout met een MSI bestand wil meestal zeggen dat je gewoon de laatste versie van Windows installer op het systeem moet zetten.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-08 14:30
ok bedankt allen, ik heb virtual clone drive én windows installer 2.0 gedownload, ga van de week wel ff opnieuw proberen. Ik merk trouwens dat IK me er vaak drukker om maak dan degenen van wie de computer is. :-[)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

druk maken is niet goed voor je hart ;) Maar inderdaad is deze schop van een oud topic redelijk nutteloos; zeker in dit topic; wat heel ergens anders over gaat :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.