USB HDD Bracket "unplugged" zichzelf

Pagina: 1
Acties:

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
Als ik mijn HDD bracket aansluit wordt de harde schijf die erin zit netjes herkend, maar na enige seconden krijg ik een melding dat ik de schijf ge-unplugged zou hebben, en is de schijf niet beschikbaar. Dan wordt ie weer herkend, en dan weer unplugged: dit proces blijft zich herhalen.

Is't ding defect of doe ik zelf iets fout?

Edit: Het gaat om een model van Mycom.

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 06-01-2005 00:06 ]

Verwijderd

sorry dacht dat je een USB DING HAD

emmm wel een USB ding.. dus

wat ik wou zeggen dat de kabel van de voeding "adapter" van die USB ding wel eens stuk wil gaan. check eens in welke positie de kabel wel goed is in hoe die niet goed is. meestal is het vlak bij de plug zelf. en anders is er wat mis in het mobo? zei je zelf? kan best dat een van de usb contact punten los is

"je hebt hdd brackets, hdd racken, en 3.5" usb of firewire behuizingen.

[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 11:28 ]

• EHofman
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-01 20:59
Ik ga er van uit dat je de 2.5" hdd usb bracket bedoeld. Als het goed is heb je er een apparte stekker bij gekregen die je tussen je toetsenbord kan pluggen. Het andere deel gaat dan in je hdd bracket. Dit is om het bracket van voldoende stroom te voorzien wat de usb poort niet kan leveren.
Ook kan kan het zijn dat niet iedere pc dat kabeltje nodig heeft.....

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
Het gaat om de 3,5" versie. Na 'm op een andere poort aangesloten te hebben werkt ie wel normaal. Ik hoop maar dat het geen los contactje oid is. Een disconnect terwijl je met een schijf bezig bent is NIET fijn.(lees:dataverlies)