QTK ?

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Heeft iemand enig iedee wat .qtk voor een formaat is. Het is een bestand van een digitale camera van een kennis van mij en hij wil er .jpg iid van maken.
De camera is een :
apple quick take 100
model no:m2613

Ik had er nog nooit van gehoord.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
laat maar ik heb um opgelost ....

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Hoi doemaarwat, een hele late reactie op dit topic. Heb jij toevallig dat bestand nog ergens rondhangen, en, zo ja, zou ik dat ook kunnen krijgen. Ik ben aan het rommelen met grafische formats, en kan van de meeste wel voorbeeld-bestanden vinden, maar ik heb me kapotgezocht zonder een .qtk te vinden. En minimaal EUR 150 uitgeven om zelf een Apple Quicktake aan te schaffen gaat ook wat ver.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

@mvdejong er zijn nog steeds actieve gebruikers die deze bestanden met elkaar delen: https://68kmla.org/bb/ind...50-200-photos-here.38972/

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie bovenstaande, verder denk ik dat je ongeveer 21 jaar te laat bent. :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.