Ik heb sinds kort een EPIA systeem (1200 MHz nehemiah) met 1 Gig memory, 200Gb HDD, Slimline DVD-Rom en een Hauppage PVR 150 MCE in een Procase 2699 (a.k.a. Morex). Superstil, temperatuur prima, geen hardware problemen. Echter wil ik op dit systeem MCE 2k5 gaan gebruiken, mede vanwege de omvang (6cm hoog, 29 cm breed en 27 cm diep) kan ik het systeem makkelijk kwijt. Heeft iemand ervaring met een soortgelijke opzet? Ik draai nu MCE 2K5 en loop (dus) tegen problemen aan: TV tuner wil niet werken, DVD's willen niet afspelen (ondanks Nvidia DVD decoder en PowerDVD 6). DivX werkt niet, Kortom, ik zit stuk wat betreft MCE. Ik heb her en der gelezen dat ondanks de MPEG2 hardware decoder onboard op het moederbord, dit toch door de (power DVD of Nvidia) software wordt genegeerd. Oftewel een overbodige feature. En dat de EPIA moederbordjes met onboard VGA (bij mij op 64Mb gezet) niet geschikt zouden zijn voor MCE. Time heeft MCE systemen ook op basis van EPIA, iemand daar ervaring mee? Alle hulp is welkom! Als dit topic niet juist gestart wordt, forgive me.....
Grtz.
Grtz.