Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Of het mag dat moet je even in je afsprakenlijstje (ook wel algemenevoorwaarden) lezen. Jij neemt een dienst af bij een bedrijf. De wederzijdse afspraken over hoe/wat/wanneer etc over die dienst/product spreek je vooraf af of staan gedefinieerd in die voorwaarden. Soort product specificatie is het eigenlijk.
[ Voor 81% gewijzigd door bjck op 05-01-2005 22:52 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ik kreeg het bericht vandaag in mn mailbox.
[ Voor 11% gewijzigd door Janus2700 op 05-01-2005 22:52 ]
(ja mijn boekingsdatum is de 2e van de maand)
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Dat Demon altijd alles netjes van te voren meld is op zich heel goed hoor. Stuk beter dan bij Chello/UPC waar ze gewoon uberhaupt zonder schriftelijke melding dingen van je rekening afschrijven. Maar toch, volgens mij is dit ook nadelig voor de klant, omdat met het nieuwe systeem je opzegtermijn een maand langer is geworden? (omdat ze nu dus een maand vooruit afschrijven en niet een mand achteraf.)
Wel lekker voor Demon dat ze nu een maand in 1 keer dubbele inkomsten hebben, soort van 13e maand voor ze
(En ja, ik snap dat ze dat geld op den duur ook weer inlopen)
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
[quote]Whuzz schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:31:
Ik vind het ook maar raar eigenlijk.
Dat Demon altijd alles netjes van te voren meld is op zich heel goed hoor. Stuk beter dan bij Chello/UPC waar ze gewoon uberhaupt zonder schriftelijke melding dingen van je rekening afschrijven. [/quote]
A. Ervaring mee?
B. Combipakketje aangeschaft zeker?
Maar kan me voorstellen dat het niet voor iedereen makkelijk is om even ineens 55 euro (in mijn geval) extra te betalen, ze hadden er idd wel wat eerder mee mogen komen.
Opzeggen kan idd bij verandering van de algemene voorwaarden (dus ook de betalings overeenkomst denk ik), vandaag nog contact over gehad met de Consumentenbond, die ook zeiden dat dat kon (ging over Chello btw)
Maar ik houd het dus lekker bij Demon, zeer tevreden over
Gelukkig heb ik een voordelig abonnement van 39 euro (wordt 29 euro), en niet 65 euro...
Verwijderd
ik ga even een goeie zoeken, want 65 per maand is eigenlijk te veel, en dan 1x 130 vind ik helemaal te veel.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Chello, ineens duurder?Pannenkoekkie schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:33:
offtopic:
A. Ervaring mee?
B. Combipakketje aangeschaft zeker?
Yup, ervaring mee.
* Whuzz hates UPC with a passion.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
*empty*
Veel success daarmee: dat gaat je niet zomaar lukken als je nog in het eerste jaar zit. Aangezien nergens in de Algemene Voorwaarden staat wanneer betaald moet worden, wijzigen deze ook niet met deze verandering.Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:00:
ik heb eigenlijk al lang geen zin meer in dat superhoge abbo, en grijp deze kans denk ik aan om een overstap te maken naar een andere provider.
Verwijderd
^^ With him. Ik zie het probleem niet.MR_VIPER schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:57:
Als alle mensen die er nu zo tegen die dubbele afboeking opzien meteen zonder te klagen opstappen scheelt hoop overlast. Het is nu ff slikken en dubbel betalen maar voor de rest blijft het toch hetzelfde?
Verwijderd
Voor mij is er op zich ook geen groot probleem, maar ik heb geen zin in dit hoge abbo, en ja ik weet dat ik er zelf voor heb gekozen, maar ik kan voor 15 euro minder rond dezelfde snelheid zitten bij Tiscali "Live".KillerAce_NL schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:45:
[...]
^^ With him. Ik zie het probleem niet.
Dat is dus de rede dat ik een uitweg zoek, maar kan het niet is het ook geen groot drama hoor, behalve dat 1x 130 euro best veel geld is, en een maand van te voren een mailtje ook niet echt een strak plan is.
Verder heb ik de laatste tijd een hele goeie verbinding nadat ik een maand op 25KB/s heb gezeten door een fout van de KPN.
Verwijderd
Ik kan er niet wakker van liggen, ik betaal niet meer of minder, alleen op een andere moment.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 16:03 ]
Verwijderd
meerdere providers zullen vast wel hetzelfde doen.
Nou als je een gamer bent en nu strakke pings hebt, dan zou ik niet overstappen. Hoor van een groot aantal gamers niet veel goeds over de pingtijden van Tiscali (versatel netwerk).Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:23:
[...]
Voor mij is er op zich ook geen groot probleem, maar ik heb geen zin in dit hoge abbo, en ja ik weet dat ik er zelf voor heb gekozen, maar ik kan voor 15 euro minder rond dezelfde snelheid zitten bij Tiscali "Live".
Dat is dus de rede dat ik een uitweg zoek, maar kan het niet is het ook geen groot drama hoor, behalve dat 1x 130 euro best veel geld is, en een maand van te voren een mailtje ook niet echt een strak plan is.
Verder heb ik de laatste tijd een hele goeie verbinding nadat ik een maand op 25KB/s heb gezeten door een fout van de KPN.
Natuurlijk is dat hear-say en niet representatief voor Tiscali. Maar ja, als ik het zo vaak hoor, dan ga ik denken dat er toch een kern van waarheid inzit.
[ Voor 10% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-01-2005 01:38 ]
Ik krijg helemaal weinig bericht van ze. Had wel wat verwacht want ik heb mijn abo laten downgraden (1,5 week geleden via webform) en een mailtje naar support gestuurd begin deze week omdat ik niks gehoord had.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Die mail heb ik wel gehad en aangekondigd onderhoud krijg ik binnen..Marzman schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 08:11:
Hmm, ik heb dat mailtje niet eens gehad van Demon. Net nog even gechecked, maar mijn demon mailadressen werken nog gewoon, dus ik vraag me af waarom ik dit bericht van die dubbele facturering niet gehad heb.
Ik heb mijn abonnement afgesloten omdat ik ga verhuizen. Ook geen mail gehad, maar bij de login kun je wel de status teruglezen.Ik krijg helemaal weinig bericht van ze. Had wel wat verwacht want ik heb mijn abo laten downgraden (1,5 week geleden via webform) en een mailtje naar support gestuurd begin deze week omdat ik niks gehoord had.
Sinds ze nieuwe apparatuur hebben geplaatsd niets dan problemen.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Lijkt me trek dat het niet zou mogen... Makkelijk hé, zulke reacties?Padvinder schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:54:
Lijkt me sterk dat je om deze reden je contract mag beëindigen...