Toon posts:

Beeld flikkert tijdens Warcraft III e.a. games*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb sinds eergisteren een probleem met mijn beeldscherm. Als ik warcraft III wil opstarten gaan mijn scherm opeens flikkeren (niet me hele scherm, maar steeds vlakken ervan). Hetzelfde gebeurd bij armies of exigo en maplestory. Bij half-life 2 en bij r.o.s.e. online doet mijn scherm het echter wel gewoon, en als ik een film wil kijken of gewoon in windows zit doet hij ook normaal.
Ik heb nadat ik dat probleem kreeg mijn video drivers geupdate, maar ik krijg nog steeds hetzelfde gedoe met m'n beeldscherm... weet iemand hier een oplossing voor 8)7 ?

(als ik btw een screenshot wil maken van hoe het eruit ziet word het beeld opeens helemaal goed, en daarna gaat het weer flikkeren.)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 21:53 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Wat zijn je system specs?
Welke drivers gebruik je?
Is je Warcraft III ge-update naar de laatste versie?
Toevallig je tv-out ingeschakeld? Zo ja, zet deze eens uit.

Verwijderd

Topicstarter
pentium 4 2,66 ghz, met 512 mb ram geheugen. (moet erbij vertellen dat vroeger alle games gewoon soepel en zonder problemen liepen, het loopt ook nog soepel, maar met zo'n irritant beeld kan niet niet spelen :/ )
Ik heb een NVIDIA geforce FX 5200, en heb net die drivers op nvidia.com geinstalleerd. Voor de rest heb ik eigenlijk geen verstand van drivers O-) , kan je die ergens zien? (heb volgens mij nooit echt andere drivers geupdate). Ik heb gewoon de nieuwste versie van warcraft 3, en heb geen tv out ingeschakeld...

edit: Ik snap niet waarom de titel is aangepast? Want het geld niet voor alle e.a. games, ik heb net namelijk even battle for midle earth getest, en die doet het nog steeds prima. En bij maplestory (een heel simpel spelletje waar je dus geen hoge systeem eisen voor nodig hebt) doet m'n scherm ook vreemd. Ik neem dus aan dat het niet aan m'n specs licht want hl2 is bijvoorbeeld een stuk zwaarder voor m'n pc, maar die loopt gewoon goed.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 12:52 ]