Pageviews

Pagina: 1
Acties:

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-02 15:13

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Topicstarter
Het is mij opgevallen dat mijn pageviews nouwelijks omhoog gaan terwijl ik dagelijks nieuws lees en hier en daar rondsnuffel op de FP.
Om de paar dagen komt er weer es een pageview bij terwijl ik altijd ingelogd ben, ook als ik inlog op school en op andere plekken krijg ik er nouwelijks tot geen pageviews bij.
Ik heb 50 pageviews bijgekregen in 4 maanden of zow terwijl ik vrijwel alle nieuws doorspitt en vaak in de pricewatch rondsnuffel.

Kunnen de machtige mods mij vertellen waarom dit zow is etc etc ?

Specs

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09
Waar heb je het in hemelsnaam over??

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:51

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De pageviews van je gallery, zijn pageviews van andere gebruikers die je gallery bezoeken. :) Deze pageview kun je dus zelf niet beinvloeden.

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-02 15:13

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Topicstarter
Hielko schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:18:
Waar heb je het in hemelsnaam over??
Wat snap je niet?
Als ik in me profiel kijk bij de pageviews gaat het tellertje vrijwel nooit omhoog, zijn dit nou pageviews die ik genereer op t.net of pageviews die anderen genereren als ze me profiel bekijken of wat.

Dankjuwelluh langebaard :) , ik ben weer een beetje wijzer geworden.
Searchen heeft mij iig niet geholpen B) .

[ Voor 14% gewijzigd door DJ_Squtshi op 05-01-2005 21:42 . Reden: Wijze mod ]

Specs

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jij bent in de war met Tweakotine, die gaat omhoog naarmate je meer pagina's op Tweakers.net bezoekt :P. Dat aantal keldert ook weer evenhard als je niet zo actief bent. Zoals * Longbeard al aangaf, is het aantal pageviews afhankelijk van de hoeveelheid bezoekjes andere tweakers aan je profiel brengen.