Toon posts:

Avi-->DVD, geluid asynchroon op stanalone dvd speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een berg divx films die ik op DVD wil branden.
Nu heb ik een paar programmas geprobeerd, maar telkens krijg ik problemen met de synchronisatie.
Winavi doet echter alles perfect, avi met eventueel ondertiteling erin, uurtje wachten en de dvd is klaar. Als ik hem dan afspeel met Powerdvd is hij perfect synchroon.

Als ik hem vervolgens op DVD heb gebrand en op mijn PC afspeel is alles nog steeds perfect synchroon(!!!).
Als ik hem echter in mijn standalone dvd speler afspeel is telkens het geluid bijvoorbeeld 0,1 sec. te laat of er klopt helemaal niks meer van.
met gewone gekopierde dvds is er geen enkel probleem.
Dus mijn vraag: weet iemand hoe ik mijn probleem kan oplossen met winavi(instellingen?)

Of anders een programma/howto waarmee iedere avi file met ondertiteling goed werkend op dvd kan worden gezet?
Liefst een programma dat alles zelf doet, als dit er niet is een handleiding, het gaat me er om dat de dvds goed synchroon zijn in standalone dvd speler..
_/-\o_

Verwijderd

D.I.K.O al geprobeerd?

-> http://www.vmesquita.com/

How to: -> http://www.videohelp.com

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2005 07:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat was nog veel erger(bij 1 film maar toch)
maar.. ik heb nu The Filmmachine geprobeerd, en daarmee is het goed gelukt :)
echter doet dit programma er wel 12 uur over (2,4Ghz) dus als iemand een oplossing heeft voor Winavi zou dat nog steeds fijn zijn.
Ik blijf het raar vinden dat hij het op de pc goed doet en op standalone spelers niet..:?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, The Filmmachine doet het ook niet goed bij andere films. Ik heb verder nog NeroVision Express geprobeerd, ging ook 2 keer goed maar bij 2 andere films weer niet..
(overigens is het bij deze programmas al op de pc asynchroon)

Is er iemand die met een programma/tutorial al tientallen dvds van divx heeft gemaakt zonder synchronisatie problemen??? :?

Ik ben inmiddels vrij wanhopig :/