Toon posts:

[FlashFXP] kan `chmod` niet uitvoeren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeden avond allemaal

ik heb een probleempje ik probeer op m'n server de chmod te wijzigen naar 777 hier voor gebruik ik flashfxp maar op een of andere manier is de "ok" buron disabled en blijft hij dat ook no matter wat.

Iemand enig idee?

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Heb je wel voldoende rechten om een chmod uit te voeren op die server?

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Iets meer informaite graag :) Het is jouw server; welke FTPd draai je en op welk OS? heb je onder je account wel genoeg rechten? Heb je dit op alle bestanden? En ook op andere servers? Heb je dit ooit gekunt?

[FLASHFXP/CHMOD] kan chmod niet wijzigen > [FlashFXP] kan `chmod` niet uitvoeren *

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 05-01-2005 21:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik zal wat specifieker zijn,
het is een server van active24
os is linux
en jah ik heb de rechten om dat ik het eerder ook veranderd hem met ws_ftp
dus... het geld in ieder geval voor alle bestanden op deze server

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

Bestand downloaden, vervolgens op de server wissen, dan weer uploaden en de rechten goed zetten. Werkt bij mij meestal prima :P

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Kan je die bestanden wel chmodden als je lokaal met dat account op die bak werkt?

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Pagina: 1