Toon posts:

[Scanner] Trust easy scan 19200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een scanner te installeren, maar dat lukt niet echt. De scanner word wel geinstalleerd, maar geeft daarna aan dat hij niet is aangesloten.
Ik heb de laatste drivers bij trust weg gehaald.
De scanner word niet usb aangesloten, maar via de printerpoort en op de scanner de printer. De printer doet het wel.

heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die een oplossing heeft? Die scanner is hard nodig.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

ik heb ook n paralelle scanner gehad van trust (19200 ook dacht ik) en op de trust site stond dat deze NIET ondersteund wordt onder XP. maar als je niet vermeldt welk besturingssysteem je gebruikt dan blijft het n beetje gokwerk....

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

19200 is iets van 3 verschillende modellen, even onderop de scanner kijken welk nummer je precies hebt, en dan de correcte driverset downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
hij moet geïstalleerd worden in 98se, heb al drivers gehaald bij trust aan de hand van serienummer, maar daar doet ie het niet mee.
hij installeerd hem wel, maar zegt dan dat ie niet is aangesloten.

maakt het ook uit in welke volgorde ze geïnstalleerd worden? want scanner is er later tussen gezet.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 23:49 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:41:
hij moet geïstalleerd worden in 98se, heb al drivers gehaald bij trust aan de hand van serienummer, maar daar doet ie het niet mee.
hij installeerd hem wel, maar zegt dan dat ie niet is aangesloten.

maakt het ook uit in welke volgorde ze geïnstalleerd worden? want scanner is er later tussen gezet.
Dat zou nog kunnen, dat doorlussysteem is niet erg standaard (meer). Probeer het eens zou ik zeggen. Haal de drivers voor printer en scanner van de computer en installeer de boel opnieuw.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ik heb zo'n scanner ook, en elke keer kost het me geweldig veel moeite om het beest te installeren. Mijn tip: lees de read me, en volg EXACT die stappen.

Er is maar een manier waarop je die drivers goed geinstalleerd krijgt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ik zou ook even opletten of je goede kabels hebt (bi-directioneel) en of de poort-instellingen goed zijn. Er zal vast wel ergens aangegeven zijn wat de poort-instellingen in de bios moeten zijn :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Haal in ieder geval de printer er maar af. Dat doorlus systeem werkt voor geen meter herinner ik mij. Die scanners zijn onbruikbaar zodra je over gaat op win2k of XP. Verder moet je inderdaad de volgorde exact aanhouden zoals deze in de readme is aangegeven (zoals olav al zei).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1