Toon posts:

wireless muis en toetsenbord storen elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloos toetsenbord van Fujitsi Siemens en een Logitech cordless optical mouse. Deze hebben bijna 2 jaar probleemloos samengewerkt maar ineens sinds ik er nieuwe batterijen in heb gedaan kan ik niet meer tegelijk werken met de muis en het toetsenbord. Zoals je wel zult begrijpen is dit is best wel lastig tijdens het gamen. Andere batterijen of op connect drukken lost niets op. Ik kon niets vinden met de search of op google.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Heb geen zin om een ander toetsenbord of een andere muis te kopen...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je voor één van de twee, of allebei drivers geïnstalleerd? Zo ja, probeer die eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:42:
Ik heb een draadloos toetsenbord van Fujitsi Siemens en een Logitech cordless optical mouse. Deze hebben bijna 2 jaar probleemloos samengewerkt maar ineens sinds ik er nieuwe batterijen in heb gedaan kan ik niet meer tegelijk werken met de muis en het toetsenbord. Zoals je wel zult begrijpen is dit is best wel lastig tijdens het gamen. Andere batterijen of op connect drukken lost niets op. Ik kon niets vinden met de search of op google.
Waarschijnlijk zaten ze beiden op een ander kanaal maar is dat misschien door de batterijchange veranderd ...

Kijk is in de drivers van je muis of je daar het kanaal kan instellen!