Toon posts:

Manuals voor compaq mobo's gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb nog maar weer ff verder geziocht geen resultaat.
de nummers die er als zijn weet google geen raad mee.
laat staan dat er op de compaq site wat te vinden is.
dus wie weet er een site waar ik manuels voor compaq mobo,s kan vinden.
gaat voornamelijk om jumper setings.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:51

The Third Man

The Third Jellyfish

Is je shiftknop kapot :?

Op de Compaq website staan zelfs van de antiekste modellen nog handleidingen online dus het is gewoon een kwestie van goed kijken op die site.

Verwijderd

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:52:
Is je shiftknop kapot :?

Op de Compaq website staan zelfs van de antiekste modellen nog handleidingen online dus het is gewoon een kwestie van goed kijken op die site.
Dan gaan we toch een poging wagen. maar het gaat niet om de modellen. maar om de mobo,s vandaar dat ik zo wijnig info heb. heb er geen kast meer van dus. ;)

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:51

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:56:
[...]

Dan gaan we toch een poging wagen. maar het gaat niet om de modellen. maar om de mobo,s vandaar dat ik zo wijnig info heb. heb er geen kast meer van dus. ;)
Ja dat wordt pittiger want Compaq deelt zijn handleidingen in op basis van modelnummer. Wel zijn veel Compaq mobo's custom MSI borden dus wellicht is er van het mobo dat jij hebt een vergelijkbaar MSI type te vinden en dan kan je die handleiding gebruiken...

Verwijderd

Kun jij wel Nederlands? Compaq geeft over het algemeen idd geen info over hun mobo's. (let op de ' ). Wat wil je weten? Compaq gebruikt soms Asus, ik heb d'r laatst een gezien waar zelfs nog Asus op de plank stond!. Vaak ook MSI/Matsonic, en dan heb je een MS-code op het moederbord staan, tussen PCI sloten (MS-6327, MS7025 <== heb ik). En daar kun je weer op googlen.

Maar het hielp als je precies zei wat je wilt, en als je dat in correct Nederlands deed.

Jumpers zitten er vaak niet meer op, op een CMOS-clear na, maar die zijn gelabeld op het moederbord zelf.

Vertel in welke kast hij oorspronkelijk zat (staat misschien niet op de plank, maar staat geheid in de DMI informatie op het moederbord, dikke kans in de BIOS, anders in de readout van een DMI-reader, zoals MS Systeminfo, of Everest)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2005 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:06:
Kun jij wel Nederlands? Compaq geeft over het algemeen idd geen info over hun mobo's. (let op de ' ). Wat wil je weten? Compaq gebruikt soms Asus, ik heb d'r laatst een gezien waar zelfs nog Asus op de plank stond!. Vaak ook MSI/Matsonic, en dan heb je een MS-code op het moederbord staan, tussen PCI sloten (MS-6327, MS7025 <== heb ik). En daar kun je weer op googlen.

Maar het hielp als je precies zei wat je wilt, en als je dat in correct Nederlands deed.

Jumpers zitten er vaak niet meer op, op een CMOS-clear na, maar die zijn gelabeld op het moederbord zelf.

Vertel in welke kast hij oorspronkelijk zat (staat misschien niet op de plank, maar staat geheid in de DMI informatie op het moederbord, dikke kans in de BIOS, anders in de readout van een DMI-reader, zoals MS Systeminfo, of Everest)
ik heb dus de manuels nodig van die mobo,s. om ze te testen op de compaq site zijn die al niet te vinden net nog gekeken. er is ook heel wijnig op het mobo te vinden. een enkelde nummers geprobeerd een gevonden. maar dat type was van een printer en laptop en dit mobo komt uit een desktop kast de rest ook overigens. dit wordt een hopeloze zaak ben ik bang.ik heb al veel mobo,s getest en info van het web gehaald maar deze steekt de kroon.

Verwijderd

Waarom heb je de manual nodig van die mobo's. om ze te testen.
offtopic:
(punt, eind van de zin: hoofdletter)
Dat er weinig over te vinden is kan ik me moeilijk voorstellen, van wanneer zijn die Compaq's? En waarom wil je met jumpers bezig gaan? Zoals ik al zei: jumpers doenne we nie meer aan.

Probeer het anders eens met een DMI-reader, zoal ik ook al zei.

Heb je anders een foto van dat moederbord?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, LEES die sluitmessages van je eerdere topics eens en de twee (!!) mailtjes die je vanavond van mij en een collega gekregen hebt, anders ga je niet veel langer welkom zijn op dit forum :/

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Even in woorden van zo min mogelijk lettergrepen uitgedrukt:

- hou je aan de GoT Huisregels
- als een topic gesloten is en je bent ermee oneens: neem contact op met de mod die hem sloot
- open je toch NOG een topic, dan krijg je een waarschuwing, een officiele waarschuwing of zoals je nu doorgaat een ban

Kun je hier niet mee leven :? Zoek dan een ander forum op :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.