Toon posts:

Muis werkt niet icm stekkerdoos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pc is aangesloten op een stekkerblok met een aan/uit schakelaar.

Als de schakelaar een tijdje uit staat en daarna aan, dan werkt de optische muis (wel met kabel) niet. Na een tijdje ineens wel. Of je het nou aansluit via USB of PS2 , niks werkt, en het maakt zelfs niet uit welke muis het is. Met meerdere getest.

Heel vreemd probleem. Als je de pc dus uit zet en die stekkerdoos aan laat en de pc aanzet werkt het gewoon wel in 1x.

Je ziet ook niet dat de pc de muis eerst moet installeren oid.

Graag hulp.. Thanx

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Je stekkerdoos niet gebruiken misschien? :9

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Topicstarter
haha, ja dat doe ik nu

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Dan heb je toch een oplossing? 't Zou misschien kunnen dat de stekkerdoos geen rand-aarde heeft, in hoeverre dit te maken kan hebben met de muis weet ik niet... :>

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Volgens mij blijft je ps2 poort onder spanning als je pc uit is. Het lampje van je optische muis blijft branden.
Zet jij je stekkerdoos uit, dan gaat de spanning er echt van af en gaat het lampje uit.
Maar je test met meerdere muizen en op verschillende poorten, anders zou je kunnen denken dat er iets mis is met de voeding van een poort. Maar bij zowel ps2 en USB 8)7

Ik zou denken aan een slechte condensator op je bord, maar blijft vreemd dat je dat op 2 verschillende poorten hebt. Doet andere apparatuur het wel gewoon direct op je USB poort ?

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom zet je die stekkerdoos dan ook uit?
Pagina: 1