Toon posts:

Laptop kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil een 2de hands laptop kopen voor het carputer project. Dit project, wil ik zo goedkoop mogenlijk houden dus daarom.

Mijn systeen moet dan wel:

* dvd draaien
* Gps ontvangen
* Muziek opslaan etc...

Ik kwam het volgende systeem tegen voor € 150.-

fujitsu siemens
Penium 3
1 Ghz
128 mb
10 Gb
2x usb
pcmia
dvd

Scherm is defect, maar die heb ik namenlijk niet nodig zit onder de stoel, en wordt een 7 inch touchgreen op aangesloten.

Zelf vond ik de prijs wel mee vallen omdat het een 1 ghz + dvd is. Die zijn bij ander wel duurder. Ook de accu's waren goed.

Is dit tegenover andere systeemen goedkoop, of is dit nog belachenlijk duur.

Alvast, erg bedankt. Ik heb op verschillende plaatsen gehoord, hun zouden er 125 voor geven invm het scherm toch kapot is natuurlijk. Maar hij doet hem alleen weg voor € 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Ik snap je vraag niet echt :?

1Ghz non laptop systeem zonder monitor kost nu nog zo rond de -+100 euro.
Dus dat leek me wel duidelijk.

Wees dan wel zo slim om even de tv-out of externe d-sub aansluiting te testen op werking.

[ Voor 92% gewijzigd door Roberto op 05-01-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

100 euro bieden... heb je nog wat marge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een goede gebruikte laptop wilt kopen ben je meer kwijt dan 150,-
Ga eens naar www.flectiondirect.com. Dat is een bedrijf dat gebruikte laptops opkoopt en repareert.Ik heb een keer daar een monitor gekocht en die doet nog steeds goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:22:
Als je een goede gebruikte laptop wilt kopen ben je meer kwijt dan 150,-
Ga eens naar www.flectiondirect.com. Dat is een bedrijf dat gebruikte laptops opkoopt en repareert.Ik heb een keer daar een monitor gekocht en die doet nog steeds goed. :)
Ze bieden nu alleen maar C600's van Dell aan (wat eigenlijk C610's zijn) voor 599 euro.

Verder is het nou niet zo super dat je daar een monitor hebt gekocht en hij het nog doet. Ik heb monitoren van 10 jaar oud (ouder zelf wat dacht je van 23 jaar oud?) en die doen het ook nog perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar wat ik vergeten ben om te vermelden is dat ik bij ben bij hunbinnen geweest.
Ze hebben een magazijn met gebruikte latops enzo.
Mischien dat je informeren of ze ook spul hebben staan wat niet via de website word verkocht
Pagina: 1