Toon posts:

Tiscali ADSL Najaarsactie voorwaarden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik heb sinds een week mijn tiscali adsl aansluiting, tevreden over de service en snelheid heb ik tot mijn verbazing zojuist het volgende in de voorwaarden gelezen en let daarbij vooral op het dikgedrukte!!! :

1.) Gratis modem t.w.v. € 69 en geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95
Als u profiteert van de Tiscali ADSL Najaarsactie via het Tiscali-netwerk, dan zal Tiscali de volgende kosten terugstorten op uw rekening.

Eenmalige kosten Normale prijs Actieprijs
Ethernet/USB Combo modem* 69 euro 0 euro
Aansluitkosten 74,95 euro 0 euro
Verzend- en Administratiekosten 9,95 euro 9,95 euro
* of een korting ter waarde van 69 euro als u hebt gekozen voor een ander modem.

Voorwaarden terugstorten Gratis modem t.w.v. € 69 en aansluitkosten t.w.v. € 74,95
Tiscali brengt u de kosten eerst in rekening. Om in aanmerking te komen voor restitutie hiervan, stuurt u binnen 5 maanden per post een kopie van uw factuur naar Tiscali, waarop in ieder geval de eenmalige aansluitkosten staan vermeld. Let op: deze factuur ontvangt u online. U stuurt de factuur naar onderstaand postadres. Tiscali stort binnen 6 weken het bedrag op uw rekening. Tiscali stort het genoemde bedrag alleen terug indien Tiscali binnen de bovengenoemde termijn in het bezit is van een kopie van uw factuur.

Termijn
Poststukken na 5 maanden ontvangen, worden niet meer in behandeling genomen voor deze Tiscali ADSL Najaarsactie.

Adres Tiscali B.V.
o.v.v. Tiscali ADSL Najaarsactie
Antwoordnummer 54016
3504 VB Utrecht (postzegel niet nodig)

Korting op andere modems
Als u kiest voor een Multi-PC modem in plaats van een Ethernet/USB Combo modem, dan ontvangt u voor een meerprijs van 70 euro het Doe-Het-Zelf Installatiepakket met het Multi-PC modem.

Tiscali ADSL zonder modem
Als u, als onderdeel van de Tiscali ADSL Najaarsactie, kiest voor Tiscali ADSL zonder modem, dan komt u niet in aanmerking voor een éénmalige korting van 69 euro. Wel komt u in aanmerking voor de korting op de aansluitkosten.

Beëindiging abonnement
Bij beëindiging van het abonnement vervalt het recht op Gratis modem en geen aansluitkosten, zoals hierboven beschreven
.

Dit betekent toch niet dat als ik na 1 jaar wegwil ik alsnog geld moet lappen voor het modem en de inschrijfkosten?

Graag jullie kijk op dit verhaal...... :'( :'( :'(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij is dat alleen gedurende het eerste jaar het geval. Maar bel ze ff en je weet het zeker! :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 21:58
Ik werk daar bij de administratie en ik kan je vertellen dat we in ieder geval niet met terugwerkende kracht je modem en aansluitkosten alsnog gaan incasseren. Het zal wel een marketing kreet zijn geweest om Tiscali in te dekken maar daar doen wij effectief niks mee bij de admin.

[ Voor 3% gewijzigd door siknu op 05-01-2005 20:00 ]

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
siknu schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:00:
Ik werk daar bij de administratie en ik kan je vertellen dat we in ieder geval niet met terugwerkende kracht je modem en aansluitkosten alsnog gaan incasseren. Het zal wel een marketing kreet zijn geweest om Tiscali in te dekken maar daar doen wij effectief niks mee bij de admin.
Het is wél een feit dat het in de voorwaarden staat en ik denk dat heel veel Tiscali verkooppunten er problemen mee gaan krijgen mocht Tiscali alle mensen die na 1 jaar opzeggen, álsnog een rekening voor de aansluit- en de modemkosten sturen.
Ik denk dat geen enkele retailer dan nog graag partner van Tiscali wil zijn...

Verwijderd

Topicstarter
siknu schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 20:00:
Dus dat geldt alleen voor het eerste jaar, dus ik kan (eventueel, ben dik tevreden verder hoor!) gewoon voor de 12de maand opzeggen en na een jaar weggaan zonder extra kosten?

Maar als dat zo is wat je zegt... waarom geven ze je dan de keus voor een gratis modem wel of niet te nemen? Dan ben je toch gek als je het niet neemt?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:25

slaay

Natuurbeleven.com

Je kunt het beter lezen als volgt:

Origineel:
Bij beëindiging van het abonnement vervalt het recht op Gratis modem en geen aansluitkosten, zoals hierboven beschreven.

Zoals je het beter kunt lezen:
"Zodra ik mijn abonnement beëindigd heb bij Tiscali, vervalt mijn recht op een gratis modem en geen aansluitkosten. Ik kan na beëindiging geen verzoek tot teruggave van modem- en aansluitkosten doen."

Beetje krom, aangezien je voor minimaal 1 jaar een contract aangaat, maar misschien is dit ook om in te dekken tegen de opzichttermijn waarop consumenten recht hebben.

Jij zou leuk en wel een modem thuisgestuurd kunnen krijgen, maar na 6 dagen geef je aan dat je toch geen Tiscali wilt hebben. Je kunt dan niet een bonnetje opsturen voor je modem om dubbel geld te vangen!

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan met een gerust hart minimaal het jaar uitdienen? Natuurlijk gaat de internetontwikkeling zo snel dat je tegenwoordig echt van jaar tot jaar moet bekijken wat je gaat doen...

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een aanvulling op dit topic?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 23:11:
iemand nog een aanvulling op dit topic?
Ja: heb je ze al gebeld? Volgens mij nog niet ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
pven schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:13:
[...]

Ja: heb je ze al gebeld? Volgens mij nog niet ...
;)

Niemand heeft deze situatie nog meegemaakt gezien het nog niet een jaar bestaat. Dus niemand heeft een ervaring. Bellen en het vragen lijkt niet alleen de beste oplossing maar is misschien ook de enige?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Mijn kijk op dit verhaal is dat ze van die kansloze USB modems af willen. Ik blijf erbij dat ze die dingen moet verbieden, netzo als ethernet modems die ze bridged leveren(BBNED).

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
ja vind ik ook

Verwijderd

bedoelen ze niet gewoon die niet goed geld terug actie ?
dat als je binnen een maand toch niet geintresseerd bent je dan je geld niet terug krijgt?
Pagina: 1